You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit][Statystyki] Czy naprawdę opłaca się używać głosujących botów? U mnie cała prawda wraz ze statystykami!

in #polish7 years ago

Fajnie opisane, dużo pracy żeś włożył, dzięki warte zapoznania się. Ja kupiłem dla testu bot @qurator skusiło mnie to że na Discord można sobie jaja porobić. Tylko że zaprosił mnie na Discord pisałem do niego i cisza może to dlatego że jestem tam zarejestrowany jako Andrzej a nie @andzi76, miałem już tam konto jak szukałem pomocy przy portfelu Sia. Teraz nie wiem czy to nie będzie zmarnowane 2 $ i właśnie czy pod postami nie zrobi się bałagan, na razie od wykupienia bota napisałem jeden post, na szczęście komentarz bota jest na samym końcu. Zobaczymy co będzie dalej.

Sort:  

Ja myślę, że to kwestia czasu aż sam zacznie na siebie głosować i przez to podbijać komentarz w rankingu.

Wtedy dostanie kopa, chyba mogę go usunąć?

Nie mam pojęcia, musisz się dowiedzieć.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49