You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mortal Kombat właśnie skończył 25 lat [8 października 1992]

in #polish7 years ago

Pamiętam, u nas w miasteczku po byłym kinie w jednej z części był salon gier.
Jakie były kolejki, żeby zagrać i kłótnie o tą grę. Chyba że pomyliłem gry, ale wydaje mi się że nie.

Sort:  

U mnie na osiedlu był bar. W przedsionku kilka flipperów i arcade. Jak postawili Mortal Kombat to kolejki były zawsze. Potrafiłem pójść tam przed szkołą i ciąć w grę. Raz okazało się nawet, że zamiast żetonów kupowanych przy barze do gry wchodzą stare monety 20 złotowe. Cała rodzina mi je przekazywała, jeśli ktoś miał je w swoich zbiorach.

To były fajne czasy, u nas pan nabijał ci kredyty, płaciło się w okienku i dopiero dostawałeś kredyty na grę w którą chciałeś pograć. Nie można było wrzucać monet do automatu.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60787.79
ETH 3242.30
USDT 1.00
SBD 2.46