You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tworzenie gier - Omówienie interfejsu Enigmy (część 2)

in #polish6 years ago

Trudno jest zrobić własny pool pod np. Ubiq
https://ubiqsmart.com/ Umiał byś to zrobić, kopię Ubq na żet, na razie jestem sam i nie wychodzi to źle. Jak inni się przyłączą wydobycie mi spadnie, wiem bo miałem już tak.

Sort:  

Ale to do mnie? :P

Tak,programujesz, pytam się czy trudno zrobić własny pool pod kopanie ubq

Tego niestety nie wiem, ale na github znalazłem:
https://github.com/stoufax/open-ubiq-pool
https://github.com/mapleshadow/open-ubiq-pool

Któryś z nich powinien pozwolić ci (przynajmniej teoretycznie) zrobić własnego poola

Żebym ja to jeszcze rozumiał, tam to w ogóle czarna magia.Ty buś nie umiał? Oczywiście nie za darmo.

Ciężko powiedzieć - może bym umiał to postawić. Jednakże nawet programowanie jest tak podzielone, że będąc dobrym w jednym nie będziesz dobrym w czymś innym

Ok. rozumiem, tak tylko zapytałem, może orientujesz się ile może to kosztować, pytam gdybym kogoś znalazł, a nie chcę żeby ktoś wyczuł że nic nie kumam i mnie oszukał.

Tego nie wiem. Natomiast w teorii to tylko instalacja programów. Natomiast koszty są mocne, jeśli dobrze rozumiem to musisz postawić węzeł ETH - pytanie czy skrócony (z 60GB) czy pełny (z 500GB)

No tego to ja nie wiem, jak by gdzieś ci się obiło o ucho jakie mogą być koszty to daj znać.

Zaraz może odnajdę linka krok po kroku to podrzucę. :P
Z tego co pamiętam to ten tut ogranicza się do kopiuj wklej ale chyba o takie coś Ci właśnie chodzi.

Odpowiedzi są dwie:

  1. Jest to banalne z podstawową wiedzą o działaniu unixów (wymagana konfiguracja kilku usług) i jest to sama przyjemność
  2. Zawsze można się z tego coś nauczyć ale nie każdy to łapie...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62579.42
ETH 3010.71
USDT 1.00
SBD 3.42