You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rozwój projektów na Steem - Tematy Tygodnia

in #polish5 years ago

[-]fervi (64) · w zeszłym roku
No dobra. Najwyżej odkupię od ciebie IntinteCoin-ETH i sprzedam IntinteCoin-Steem.

Na szybko takie coś znalazłem

To podaj adres portfela MyEtherWallet (czyli ten 0xcośtam)

Nie nie jest załatwiona sprawa, czekam na swoje monety które mi obiecałeś. I nie wyjeżdżaj teraz z jakimś Whitepaper, znowu mydlisz oczy, dotrzymaj słowa które dałeś. W innym komentarzu też rozmawialiśmy o zamianie monet, dlaczego próbujesz mnie oszukać, ja Tobie zaufałem a Ty co odwalasz. Czekam na normalny projekt i na monety jest 35000 INTE to wymień je na 35000 innych coinów z innego projektu który będzie działał, a nie znowu będziesz czarował

Sort:  

Widocznie masz rację, tylko IntinteCoin-Steem wymaga SMT, bo Steem nie ma możliwości tworzenia tokenów. Inaczej tej operacji przeprowadzić się nie da. Tak więc jak SMT powstanie to będę mógł wdrożyć projekt w życie.

Nawet wstawię wpis (żeby nie było), że SMT już wtedy był. Tu masz tekst noisy
https://www.wykop.pl/wpis/27085111/jedyna-rzecza-ktora-na-ethereum-sie-sprawdza-to-ta/

Natomiast dalej proszę o Invoice, bym mógł przelać pieniądze i zapomnieć o sprawie, bo widzę, że nigdy się nie skończy.

Nie czaruj znowu, to był komentarz jak tylko się dogadywaliśmy o sprzedaży monet, akurat tym chciałem ci udowodnić że już od początku była poruszana sprawa zamiany monet i nie chodziło o SMT bo jak wiesz nie było tego dopiero miałeś się o to dowiadywać

[-]fervi (64) · w zeszłym roku
Nagram filmik :P Na razie możesz się wstrzymać jak chcesz, będę się dowiadywał o ten Smart Media Token (czy jakoś tak) co ma działać na Steem - może będzie lepszym wyborem ostatecznie.

W innych komentarzach rozmawialiśmy o zamianie monet na inne, nie na SMT miałeś robić kolejny projekt. A jak się po czasie okazało jak się ciebie zapytałem co z projektem, to mnie zbyłeś że te pieniądze ode mnie oddałeś komuś innemu z kim współpracujesz i razem będziecie coś kombinować. Odpowiedziałem że ok. poczekam, powtarzam zaufałem Tobie a Ty teraz próbujesz odwrócić kota ogonem, weź dotrzymaj słowa i zrób ten projekt jak powininien wyglądać, od początku do końca. Zamiast tracić czas na pisanie kłamstw dzięki którym chcesz się wybielić, to zacznij pisać na innych portalach o nowym projekcie który teraz tworzysz. Gdybym był pewny że nie porzucisz kolejnego projektu bo Ned i inny Muchomorek nie dał ci wsparcia, to sam bym z chęcią zaczął reklamować wasz projekt. A tak jak wspomniałem, ten projekt, portal randkowy ma szansę wypalić, tylko przyłóż się do tego. Skup się na robocie nie marnuj czasu, przez ciebie ja nie mogę na jutro napisać swojego spamu czy tam autoplagiatu.

Możliwe, że chodzi o wsparcie na Ethereum, nie pamiętam sprawy za bardzo. Natomiast nie ma innej możliwości generowania zdecentralizowanego tokenu niż SMT (na Steem).

Natomiast co do reklamowania projektu (nie potrzebuję), 90% moich projektów działa. Niektóre popadały nie z mojej winy (np. SteemDash), ale jak są dobre to zostaną stworzone od zera (SteemDash-NG).

Może na któryś projekt czekałeś i upadł - napisz to i może uda się go stworzyć.

Masz inny cytat

Na razie tych pieniędzy i tak nie będę ruszał specjalnie (więc będą do odebrania), gdyż może w ciągu roku będziemy przechodzić na token w Steem (ale to zobaczymy), bo taka możliwość ma w przyszłości być. (...)

Ja dalej proponuję, że oddam pieniądze, proszę tylko o Invoice, bo serio do niczego nie dojdziemy inaczej.

A ja Tobie mówię , dotrzymaj słowa i w taki sposób dojdziemy do porozumienia. I proszę Cię nie pisz już dziś nic do mnie bo nie mogę nic załatwić, a jeszcze po za spamem na jutro muszę napisać do księgowej i wysłać dokumenty. Dlaczego chcesz się wycofać z umowy. Zrób projekt , wypuść monety i w tedy będziemy kwita. Teraz mydlisz mi oczy wysyłaniem jakiś paru groszy, może gdybym Tobie ich nie wysłał tylko sprzedał na giełdzie a z ugrane kupił inne monety które poszły w górę np. ETH, ETC czy lisk miał bym 10 razy tyle i z tych 10$ mogło by się zrobić 1000$. Tak że czekam na monety nie na marne nic nie warte dolary.

Nie nie chcę pieniędzy, chcę żebyś dotrzymał słowa. Umowa jest umowa i jej dotrzymaj. A jak kiedyś komuś pisałeś, to jest blockchain tutaj nic nie ginie, to można powiedzieć żeśmy zawarli umowę pisemną.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67756.28
ETH 3792.28
USDT 1.00
SBD 3.65