You are viewing a single comment's thread from:

RE: Happy Birthday Dr. Brian Harold May!

in #polish6 years ago

Świetny artykuł, Smoke on the Water jak to słyszę, szczególnie wejście, to aż mnie nosi. Napracowałeś się, dobra robota, popatrz na spokojnie, zauważyłem dwie małe poprawki, jedna to przy Smoke on the Water**, z przodu nie dałeś gwiazdek i **Ealing Technical College and School of Art, na końcu nie ma gwiazdek.
Ps. Mogłem w ciemno oddać swój głos, ale bym na kuratorce zarobił :)
A... i tym razem nawet nie pytałem o zgodę.

Sort:  

Dziękuję za docenienie pracy. Dziękuję także za poprawkę, nie zauważyłem tego.
Będę musiał usunąć niektóre pogrubienia przy "Smoke on the Water", bo coś tam się odkasztaniło.

Nie ma sprawy, przy tak obszernym tekście, można nie zauważyć. Nie to że chciałem coś ci tam wytknąć, ale teraz masz pewność że przeczytałem cały.
Zaraz zobaczę co ci tam wyszło.

Nie no, spoko. Tym bardziej, że to pisałem na telefonie, a ten czasem podstawia jakieś inne słówka, co jest irytujące.

Możesz też skrytykować, ja się nie obrażę :)

Dobrze jest, jeszcze raz, świetny artykuł.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75