Sort:  

haha @andrewlabudzki myślę, że cała rodzinka będzie zachwycona jak ojciec przygotuje taki pyszny krem :) Powodzenia! ;))

Dziękuję, mam nadzieje sam się załapać na jakieś wylizywanie słoiczka...

Ha! Też tak do produkcji tego kremu podeszłam.
Sama skorzystam również. Wieczorem trudno mnie od Nutelli oderwać...

Muszę to zrobić, bo mam w domu nutelkowego stworka, a nie chce żeby sie truła produktami Nutelli.

Świetne podejście!
Moja córeczka jeszcze Nutelli nie zna. Mama aż za dobrze 😉

Właśnie, najlepiej by dziecko nie poznało smaku niezdrowych produktów jak np. Nutella czy Coca-Cola, wtedy chętnie będzie sięgało po ich zdrowe odpowiedniki. Poza tym dziecko je to, co jedzą rodzice, obserwuje i naśladuje ;)) Jeśli wszyscy w domu przy stole piją wodę do posiłku, to dziecko także, a jesli na stole stoi Coca-Cola i kazdy po nią sięga, to trudno jej dziecku zabronić.

Właśnie, ulubionym napojem małej jest woda, zaraz potem kakao. NIce kolorowanego nawet nie chce dotknąć. Kakao i woda. woda i kakao.

Problem w tym, że mała prawie nic nie je a ma już cztery lata. Byliśmy niewspółmiernie rosradowani, że cokolwiek chciała... nawet Nutellę. No ale to zdrowsza...

Znam problem niejedzenia:(

Osobiście nie mam problemów. Sporo moich koleżanek doświadcza niestety.
A czy córka ma szansę kiedykolwiek zgłodnieć?

Moje dziecko pije mleko w postaci kakao. Czasem coś skubnie, ale bardzo mało. Najlepsze w tym wszystkim jest, że nie znosi cukru, cukierków, ciast. Lubi niektóre owoce. Casem zdarzy jej się zjeść czekoladę. Uwielbia Nutellę, ale nie kupujemy, albo bardzo bardzo żadko. Zje kinderbueno i Duplo. Ale poza tym nie dotyka nic słodkiego. Staramy się nie kupować tych świństw, no ale widząc tego niejadka, to każdy by się zlitował jak prosi. Na szczęście żadko prosi o takie rzeczy też. Czy ma gdzie zgłodnieć? Jasne cały czas lata biega i cuduje, ten nasz cudaczek. Zdecydowanie tak.

Właśnie, ulubionym napojem małej jest woda, zaraz potem kakao. Nic kolorowanego nawet nie chce dotknąć. Kakao i woda. woda i kakao.

Jeśli chcecie przemycić córeczce trochę wartości odżywczych i kalorii zrób takie kakao: zmiksuj z mlekiem banana i kakao. Następnym razem spróbuj dodać coś jeszcze, np. kilka liści młodego szpinaku i np. kilka daktylii, migdałów itp.Ważne by zmiksować na zupełnie gładko.

Sorry, nie mogłem wcześniej odpowiedzieć, bo mi zabrakło steem power. Dziękuję bardzo i spróbuję.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64911.06
ETH 3194.94
USDT 1.00
SBD 2.60