Zrobiłem coś dla Polski. Znowu.

in #polish6 years ago (edited)

Międzynarodowy zestaw graczy, organizator mówiący o ciągle wzrastającym poziomie turniejów, prawie setka osób uprawnionych do gry, i uczestnicy turnieju, którzy się na niego stawili i byli tak pewni swych zwycięstw, że kilka sekund przed grą naciskali przycisk obniżający ich własny czas do namysłu na całą partię aż o połowę...

Ale niczego to nie zmieniło.

To był znowu "polski dzień" podczas ostatniego turnieju szachowego społeczności Steemit, rozegranego dnia 22.IX.2018 na serwerze lichess.org

Melduję uroczyście polskiej społeczności Steemit, że jako mandeo (to mój nick na Lichess.org) podjąłem się ponownie zadania wygrania turnieju społeczności Steemit i wykonałem je w 100 procentach.

Grając w sobotni wieczór udało mi się znowu wygrać ten turniej szachowy.
Liczę na docenienie podjętych przeze mnie działań w imię tak pojętego patriotyzmu. :-))

"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż ...." w szachy też grają!

()

link do wyników na Steemit :
https://steemit.com/chess/@schamangerbert/steem-super-blitz-chess-tournament-september-22-and-the-winner-is-video-commentary-by-schamangerbert

wyniki na lichess.org:
https://lichess.org/tournament/gaXfhsLX

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Już dostosowałem się do tej informacji patrolującej! :-)))

@anadello, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!

Gratuluje :)

Brawo:) Strategów nam w kraju potrzeba jak najwięcej więc Twe osiągnięcia cieszą niezmiernie :)

Congratulations @anadello! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67010.34
ETH 2604.31
USDT 1.00
SBD 2.72