Jak zarejestrować TRUSTNODE w PAYFAIR.IO

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie,

Chciałem dodać te filmiki na d.tube, ale niestety od nocy występują tam problemy z dodaniem filmiku i wyskakuje komunikat o nieznanym błędzie. Więc postanowiłem dodać dwa filmiki tutaj. Filmik podzielony jest na dwie części ponieważ mam licencję na max 10 minutowe filmiki. Ale mam nadzieję, że nie stanowi to problemu. Jedynie jestem trochę zawiedziony tym że d.tube odmówiło posłuszeństwa :(

Pierwsza część:

Druga część:

No i jeszcze małe sprostowanie. Więc tam mówiłem pod koniec filmiku że rozmawiałem z developerami Payfair i wykryłem mały kłopot przy rejestracji podpisu przy użyciu trezor. Więc w kodzie podpisu wystarczy wówczas zamienić słowo TREZOR na MEW i rejestracja wykonana jest bez problemu. Ale do 30 kwietnia programiści obiecali zaktualizować ten problem i będzie rejestracja działał również bez podmianki słowa w przypadku użycia do autoryzacji trezora.

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94