Niedziela Palmowa

in #polish6 years ago (edited)

No to doczekaliśmy czasów!

Podobno część palm święconych dziś w kościołach nie przyjmuje wody święconej!! Coś takiego!
Uściślając: chodzi o palmy zakupione poza "bramami" kościoła, czyli np. w marketach, na kiermaszach itp. Pewnie chodzi również o palmy wykonane samodzielnie?

Czyli... te "nielegalne" palmy należy wyrzucić i zakupić palmę w kościele! No bo chyba każdy chce, aby jego palma "przyjęła" wodę święconą?

Ciekawe jak będzie ze święconką w Wielką Sobotę... Czy też trzeba będzie koszyczek zakupić w kościele? I czy z zawartością, czy zawartość można dodać od siebie?

Nowe czasy proszę Państwa! Nowe czasy! Mam wrażenie, że już zupełnie do nich nie pasuję.

Źródło: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23184987,proboszcz-palmy-kupione-od-handlarzy-przed-kosciolem-nie-przyjmuja.html#A_BoxNewsImg2&a=66&c=125

Wesołych Świąt i smacznego jajeczka :) Oczywiście zakupionego w kościółku!!

Sort:  

WOW! Alicja :) Przestraszyłaś mnie :D

Czym??

Pojawiłaś się tak znienacka, że mało z krzesła nie spadłem :)

Jestem cały czas, ale pisać byle co jakoś mi się nie chce...

A dlaczego @cheeta bot się do Ciebie przyczepił?

A kto go zrozumie? Ja na pewno nie :(

To dlatego, że omyłkowo wkleiłaś drugo raz tę samą treść :) Relację z naszego koncertu. Ja sam zgłupiałem bo wydawało mi się, że już to gdzieś widziałem :D

Tłumaczyłam już. Ta relacja, pomimo, że napisana kilka miesięcy temu, zamieszczona i nawet skomentowana, dalej u mnie "wisiała". Nic nowego nie mogłam napisać...
Obawiałam się, że jak tego nie wkleję, to zniknie tamto, już skomentowane. Dlatego wkleiłam. Ale okazało się, że są dwie relacje... Tak więc tą drugą przerobiłam na to, co dziś chciałam napisać.
Nic przypadkiem...

Tak jak napisałem... steem zawinił.

Piękna relacja, Alu! Bardzo dziękujemy za relację, komplementy i życzenia :)

Przepraszam, relacja z czego :D

Z koncertów w Palladium i Ożarowie.

No tak, teraz się wszystko wyjaśnia :) Ala niechcący opublikowała stary p[ost jako nowy i bot się czepił, że to plagiat :D

Ala niewiele rzeczy robi "niechcący". Raczej stara się postępować "chcący" ;)

No tak, steemit zawinił a Alę oskarżyli :)

Przecież bot ją "votnoął". I prosi o więcej takich historii. Nie kumam tego Steema :D

A kto go kuma? Chyba tylko ND :)

Acha... więc podejrzewacie, że jestem z nim w zmowie???

Zresztą to nie od dzisiaj wiadomo :SteeND. ;)

Podejrzewamy, że on to Ty. A On to Ty. A we czwórkę do spółki... :D

Ale.. taka palma jak ją potraktujesz święconą.. to jak? Dym baziami puszcza?
Siarką cuchnie? ;)

:) Być może, choć woda, nawet święcona, powinna raczej gasić :)

Niektórzy twierdzą, że to raczej ognista gasi. ;)

Zapraszamy z takimi newsami na pl-religia ;)

Tylko czy forma nie za lekka? Zaglądałam, w pl-religia same poważne artykuły... I jak tu z czymś takim? ;)

Upvote dla Ciebie za świetny artykuł :) Trzeba podkreślić to, że i tak większości z palm dziś "poświęconych" nawet kropla wody nie sięgnęła :D

jeden proboszcz wiosny nie czyni

broom what it is

Congratulations @alicjagr! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @alicjagr! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34