You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cieszę się na... Zamęt!

in #polish6 years ago

...drżyjcie pająki.

:-D :-D :-D

Ja niestety nie dam rady przekonać się do audiobooków. Za bardzo się wyłączam (może nie tak jak przy czytaniu ale jednak). Czasem w Trójce czytają jakieś fragmenty powieści, jeśli jestem za kierownicą to muszę koniecznie przełączyć na inną stację. Bo nawet jeśli mnie książka totalnie nie interesuje to i tak wyląduję w końcu w rowie. Wielozadaniowość tak, ale nie w tym przypadku :-/.

Sort:  

Podobnie, ale inaczej. :)
Niestety wrażenia wzrokowe u mnie zawsze wygrywają - tracę wątek słuchanej powieści.
Jako dziecko chętnie słuchałam bajek z kaset, słuchowisk radiowych dla dzieci ("Supełek - to audycja dla młodszych słuchaczy."), ale nie udało mi się przenieść tego w dorosłość.
Oczywiście przesłuchałam kilka audiobooków, ale wymagało to odpowiedniego entourage'u - ciemno, cicho... a ja wtedy zwykle błyskawicznie zasypiam. :D

Jak hipnoza jakaś :D :D :D
Zwolennik teorii spiskowej zaraz by dorobił odpowiednią teorię!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63455.85
ETH 2722.31
USDT 1.00
SBD 2.58