You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bądź Chojrakiem swego życia.

in #polish7 years ago

Gratulację! Nie tyle co załozenia firmy a właśnie pokonania strachu, rzucenie sobie wyzwania. To zdecydowanie jest siła! Życzę udanych projektów oraz jako osoba lękliwa, którą rządzi strach do bólu - podziwiam!

Sort:  

Dziękuję Ci... jednocześnie chcę coś zdementować - nie pokonałam strachu, gdyż z nim nie walczyłam. Kiedyś, w przeszłości, owszem - całe lata się z nim szarpałam, lecz on tylko rósł w siłę. Dopiero gdy odpuściłam, przestałam walczyć, zaprzyjaźniłam się z nim... dopiero wtedy odszedł, sam :) Wiem, że ogólna tendencja jest inna: mówi się o walce ze strachem, walce ze słabościami, pokonywaniu siebie, przełamywaniu... W moim przekonaniu to gwałt na sobie samym. Nie chcę ze sobą walczyć, nie chcę siebie "przełamywać"... Chcę zrozumieć i zaakceptować siebie CAŁĄ, bezwarunkowo.
Jeżeli Twoje lęki utrudniają Ci życie, to spróbuj podejść je od tej właśnie strony... W necie znajdziesz mnóstwo pomocy w tym temacie. Życzę Ci powodzenia Kochana, trzymam kciuki za Ciebie.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 69139.85
ETH 2502.77
USDT 1.00
SBD 2.55