Pozdrowienia z Gran Canaria

in #polish6 years ago (edited)

image

Kochani!
Jesteśmy z mężem na urlopie na Gran Canaria. Jedzenie jest pyszne. Jednym z tradycyjnych dań jest paella. Jest to ryż z warzywami i różnymi dodatkami. Najlepsza paella jaką jedliśmy była z krewetkami, rybą, omułkami i homarem! Była rewelacyjna!
Gorąco was pozdrawiam!

image

image

image

image

image

image

Sort:  

Udanego wypoczynku :)

Dzięki!:)

Pięknie! Bawcie się dobrze i smacznie :)

Dziękujemy!:) jeszcze trochę i będę się toczyć ;))

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Pozdrawiam, Tydzień temu wróciłem z Teneryfy, potwierdzam paella pyszna

Byłam na Teneryfie 3 lata temu! Tam też było pięknie :)

aleee kaktuski! :D

Kaktusy były meeega! nawet sobie jednego przywiozłam, tylko troszkę mniejszą wersję :)

Wracaj do nas! :-) przepisy widziałem świetne! Pozdrawiam!

Posted using Partiko Android

Wróciłam :) Czas coś ugotować!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63310.58
ETH 2680.23
USDT 1.00
SBD 2.58