Łapię zachody - tydzień 1steemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

IMG_20190601_203819.jpg


Geneza tego zdjęcia nie jest oczywista. W zeszłym roku, w maju, wracając z rodzinnej imprezy okolicznościowej, na małym spontanie postanowiłam z kolegą obejrzeć wschód słońca. Padło na to miejsce. Muszę przyznać że byłam oczarowana paletą barw, jaka wtedy wyjął świt...
Niestety zdjęcia mi się nie udały.
Zapytacie, dlaczego to miejsce? Cóż... Miesiąc wcześniej wracając z innej uroczystości, drogą obok zalewu, miałam tam możliwość ujrzenia najpiękniejszego momentu tuż po wschodzie, gdy nad całym zalewem unosiła się mgła, a słońce barwiło ją w czerwony pomarańcz. Ten widok, który wtedy przeleciał za oknem samochodu, zainspirował mnie do pierwszego wpisu na Steemit. Tylko zdjęcie do wpisu musiałam zapożyczyć, bo w zachwycie i przy prędkości auta nie zdążyłam nawet wyciągnąć telefonu z torebki.
Gdy w tym roku kolega zapytał mnie, czy pójdę z nim na wesele, które odbędzie się w restauracji nad zalewem, nawet się nie zastanawiałam. Oczywiście, że tak! Może w końcu uda mi się zrobić to idealne zdjęcie wchodu słońca, które siedzi mi w pamięci. Taki był plan. Ale nikt mnie nie uświadomił, że zachody słońca, są tam równie magiczne! Gdy wyszliśmy na spacer, aby obejrzeć ten spektakl, pstrykałam zdjęcia jak japończyk na wycieczce 😉 Jednym z nich z wami się dzielę. Do wschodu słońca nie doczekaliśmy...


A rozwiewając wszelkie wątpliwości: zdjęcie zrobione 1.06.2019, o godzinie 20:38, nad Zalewem Szałe obok Kalisza, przeze mnie, telefonem Lenovo K6 Note.

Sort:  

Congratulations @agullax! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Dziękuję, za zgłoszenie do konkursu, życzę powodzenia;-) Fajnie, że jest dodany opis;-)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63071.06
ETH 3121.31
USDT 1.00
SBD 3.84