Romanse , wyciskacze łez , dramaty czyli na jakim filmie spłaczesz się jak bóbr.

in #polish7 years ago

Witam!
Dzisiaj bedzie o filmach, dla ludzi o mocnych nerwch. Bedzie to mój top 5 filmów, na których moim zdaniem największym twardzielom zdarza się uronić łzę. No to lecimy:

  1. "Chłopiec w pasiastrej piżamie"

    Moj nr 1, ponieważ uwielbiam filmy o tematyce wojennej. W skrócie o czym jest film . Jest to historia 8-letniego Bruna. Syna niemieckiego oficera SS, który po przeprowadzce na wieś znajduje sobie przyjaciela za murami obozu koncentracyjnego. Jest on zupełnie nieświadomy sytuacji, w jakiej się znalazł, co w efekcie przyniesie dramatyczne skutki.
    Jeśli jeszcze ktoś nie oglądał to serdecznie polecam .
    2." Pianista"

    Może będe nudna, ale uważam ze temat II wojny zasługuje na szczególne miejsce , większość z tych historii działa sie na prawdę, stąd też mój szacunek dla tego typu filmów. O filmie zdradzę tyle, że jest on na postawie pamiętnika Władysława Szpilmana, opisujący losy genialnego pianisty.
    3." Zanim się pojawiłeś"

    Tak wiem wreszcie coś innego. Moim zdaniem ten film to takie 3 w jednym , komedia, romans , dramat. Na początku się uśmiałam , potem motyle w brzychu a na koniec się spłakałam, w dodatku zakończenie zaskakuje. Obsada wprost genialna nie wiem czy ktoś poznaję główną bohaterkę?( Matka smoków "Gra o tron")
    Lou, dziewczynę z małego miasteczka zaczyna łączyć więź ze sparaliżowanym mężczyzną, którym się opiekuje.
  2. "Chce się żyć"

    Historia chorego na mózgowe porażenie Mateusza, który podejmuje trudną walkę o godność i prawo do normalnego życia. Kolejny film oparty na faktach, takie lubię najbardziej, zachęcają do refleksji nad własnym życiem.
    4." Gwiazd naszych wina"

    Film wzruszył mnie doszczętnie.
    Hazel chora na raka płuc poznaje chłopaka o imieniu Augustus (chory na raka w wyniku czego stracił nogę) . On się w niej zakochuje Oboje należą do organizacji, która spełnia marzenia dzieci chorych na raka. Resztę trzeba obejrzeć i zaopatrzyć się w chusteczki :)Świetny film na podstawie książki, która podobno jest jeszcze lepsza niż jej ekranizacja.
    5." Zielona mila"

    Ten film chyba każdy zna, więc prezentacji robić nie muszę. Świetna obsada, powalająca gra aktorska, nic dodać i nic ująć, mogła bym oglądać w kołko.

To tylko kilka pozycji z mojej listy ulubionych wyciskaczy łez, ktore zasługują na szczególną uwagę. Jeśli macie jakieś swoje ulubione filmy ktore myślicie ze są warte obejrzenia i polecenia czekam na wasze komentarze.

Sort:  

A teraz napisze coś co dotychczas było sekretem: płakałem na filmie WALL·E.

Przyznałem się, to na zawsze już zostanie na blockchainie!

To chyba muszę obejrzeć, Don't worry to nie wstyd, wstyd to kraść:)

Gwiazd naszych wina...Czytałam książkę, oglądałam film. Do tej pory coś trochę ściska za serce jak o tym pomyślę :>
Polecam też film Restless, w podobnym typie

"Restless" muszę koniecznie obejrzeć :) bo chyba go przeoczyłam :)

"Chłopiec w pasiastrej piżamie" - jeszcze nie odwzylem sie obejrzeć 😁 ani przeczytac 😉
Podobno wstrzasajaca historia. Moje top 1 to ostatnio "Pokój"
room

Przygotuj chusteczki i do dzieła:) Film świetny! Polecam również "Złodziejka książek" znów temat II wojny swiatowej ale z pozytywnym przesłaniem. Film "Pokój " również oglądałam natrafiłan na niego przypadkiem i też mi się podobał.

Pierwsze miejsce na liście wyciskaczy lez zostawie sobie na smutne jesienne wieczory 😁
Ale "Chlopca.." mam na liscie do obejrzenia juz od jakiegoś czasu. Dzieki za przypomnienie ze powinienem nadrobic powazna zaleglosc.

Polecam na prawdę nie zawiedziesz się .

Uwielbiam zieloną mile mógłbym oglądać to milion razy Tom Hanks odegrał kawał dobrej roboty ;p

Są filmy ktore nigdy się nie znudzą. Tom Hanks to świetny aktor, ja uwielbiam wszystkie filmy z nim w rol igłównej. Nie mniej jadnak Michael Clrke Duncan jako John Coffey wypadł genialnie , wielki szacun.

Gdzie jest Krol Lew? ;-)

HEHEH Napiszę kiedyś post o kreskówkach i bajkach ale nie gwarantuję, że znajdzie sie na mojej liście "król lew"

Super post, moj ulubiony film to Chłopiec w pasiastrej piżamie, i oczywiscie Zielona mila, klasyk.

A klasyka taka jak A walk to remember (Szkoła uczuć)?

Miało być top 10 wyszło top 5 . Film " A walk to remeber" miałby na mojej liście miejsce 7.

Congratulations @agnesqa88! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @agnesqa88! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @agnesqa88! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97