You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego jeszcze długo nie podbijemy kosmosu, nawet gdy dostatecznie rozwiniemy technologię?

in #polish6 years ago

"Tak jak lew jest królem dżungli, ale nie planety, tak ja uważam, że człowiek jest królem tej planety, ale nie wszechświata." Ta myśl jest świetna. Co do samego tematu Twojego artykułu- ja wierzę w obcych i nie wykluczam, że w starożytnych czasach mieliśmy z nimi do czynienia. Naprawdę zajebiście ciekawy temat. Szkoda tylko, że tego jak było naprawdę pewnie nigdy nie poznamy...

Sort:  

Dziękuję za miłe słowa. Te tematy, które opisuję bardzo mnie fascynują, nasza planeta jest taka zagadkowa, próbuje już napisać książke na ten temat i parę ciekawych pomysłów już mam spisane. Zastanawia mnie np to, że dinozaury żyły 300mln lat, człowiek niby według naukowców od około 100mln (mogłem trochę pomylić liczby), natomiast, skoro najstarsze budowle według naukowców mają po max 20tys lat, to ciekawe jest, że tak długo człowiek nic nie zbudował. Zmierzam do tego, że być może skoro szkielety dinozaurów przetrwały setki milionów lat, być może niektóre budowle mają też miliony lat, a nasza metoda datowania węglem jest nieprecyzyjna.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62893.52
ETH 3354.14
USDT 1.00
SBD 2.47