Moje kuratorstwo tagu #pl-fotografia oraz konkurs fotograficzny.

in #polish6 years ago (edited)

Moje kuratorstwo tagu #pl-fotografia


obrazek.png


Zostałem wybrany na kuratora tagu #pl-fotografia z delegacji użytkownika @mmmmkkkk311 i dzięki głosom społeczności za co bardzo dziękuje - Więcej w tym wątku.

Moje konto zostało zasilone dodatkowym 250SP, aby nie było nieporozumień przedstawię wam system wg. którego będę głosował.


Nie jest to żaden regulamin tagu, a jedynie zasady którymi będę się kierował przy głosowaniu swoim oraz delegowanym mi SP


Aby post był brany pod uwagę w głosowaniu musi spełniać następujące zasady:

  • Treść musi być związana z fotografią.
  • Zdjęcia w nim zawarte muszą być twórczością autora.
  • Zdjęcia muszą reprezentować sobą minimalną wartość artystyczną.
  • Wpis nie może być powielony.

Post będzie miał większą szansę na głos w przypadku, gdy oprócz samych zdjęć będzie zawierał inną wartość fotograficzną - może być to opis sesji, artykuł będący częścią reportażu fotograficznego, poradnik i inne.


Konkurs fotograficzny pod patronatem @kurator-polski


W każdym wydaniu Kuratora Polskiego pojawi się jedno zdjęcie z tagu #pl-fotografia, zostanie ono wybrane przez mnie oraz redakcje - po zaakceptowaniu przez autora. Autor otrzyma 1SBD


Sort:  

Przejrzałem tag i już dziś współczuję rozkminy nad tym, które zdjecie spośród opublikowanych w ciągu tygodnia jest najlepsze :P Ja bym nie potrafił wybrać. Przemyślcie to. Moim zdaniem formuła @photocontests jest lepsza i bardziej sprawiedliwa. Czyli wybór kilku zdjęć (bez z góry określonej ilości) i podział nagrody miedzy uczestników. Taka luźna sugestia :)

Wymagało by to więcej czasu, którego nie posiadam.

Świetnie! Chętnie podzielę się min. swoimi zdjęciami zwierzaków, dla mnie to doskonała możliwość promocji adopcji na tym tagu.

Mam pytanie. Glownie koncentruje sie na zdjeciach, tresc jest mniej istotna dla mnie, ale jesli dodam zdjecie I dam tytul po angielsku/czesku, nawet jesli zdjecie bedzie dotyczylo Polski, to czy moge uzyc tagu #pl-fotografia?

Powinien się znaleźć opis również po polsku - To takie minimum

Co to znaczy opis? Operuje glownie obrazem, czasem trudno mi opisac jakies zdjecia. To tak jak z malarzem, wklada wysilek w swoje dzielo, zeby potem nie opisywac, czasem jest tytul a czasem nawet tytulu nie ma. Oczywiscie bede sie starala cos napisac, zeby nie bylo, ze jestem "trudna" ;)

Czy posty w stylu w jakim publikuję do tej pory byłyby brane pod uwagę? Jest to rodzaj bloga podróżniczego ze zdjęciami i historiami z podróży.

Co z konkursem fotograficznym? Coś nie widać żadnych zdjęć w @kurator-polski

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11