You are viewing a single comment's thread from:

RE: Praca indywidualna vs w zespole - moja opinia

in #polish6 years ago (edited)

Zarówno praca w grupie jak i indywidualna może być rozwiązaniem - wszystko zależy od konkretnych zadań, które są do wykonania i osób, które weźmiemy pod uwagę oraz oczywiście ich predyspozycji.

Ja wolę pracować sama, z prostego powodu - jest to bardziej sprawiedliwe, szybsze, konkretne. Nikogo nie muszę za sobą na siłę ciągnąć, za nikim nie muszę ganiać, przypominać, prosić po 100 razy o to samo, a to co sama zrobię - niezależnie czy dobrze czy źle mogę zawdzięczać to tylko sobie lub tylko do siebie mieć o coś pretensje. Praca w grupie kojarzy mi się niestety z pracą w grupach w szkole lub na uczelni, gdy faktycznie pracowały 2 osoby a ocenę dostawało 8, co zawsze grało mi na nerwach bo zawsze, ale to zawsze ja byłam w tej dwójce pracujących ;) #piornik

Pozdrawiam @nervi i dziękuję za dobry tekst!

Sort:  

Również dziękuję za opinie i udział w dyskusji :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55336.50
ETH 2312.22
USDT 1.00
SBD 2.33