You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak powoli zbliżam się do celu + moja rada dla Was

in #pol6 years ago

Brawo Ty :) Na pewno wpadnę obejrzeć!
Wiesz, że zastanawiam się nad eNCeKiem ostatnio? Jak byłam na frytkach belgijskich to wzięłam ulotki i tak myślę od tamtej pory, czy nie przerzucić się na Hutę - blisko, miło, zielono, mniej ludzi. Przed wakacjami jeździłam na lekcje do starego miasta, wiesz, widok na kościół Mariacki, te mury, ten prestiż... ale chyba już wyrosłam z tego :D

Sort:  

No z twoich postow wide ze ty Hucianka z krwi i kosci ;)
Zapraszam, jak najbardziej, zwlaszcza jesli " mniej ludzi" jest dla ciebie plusem, bo czasem na zajeciach bywaja dwie-trzy osoby (w tym nizej podpisany) wiec tlumow nie ma. A prestiz... No coz, moze nie ten kaliber gatunkowy ale huta coraz bardziej trendy wiec moglo byc gorzej ;)
Zapraszam i dzieki za koment

2-3 osoby? Brzmi wspaniale :) A NH jest w porządku :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59231.61
ETH 2996.54
USDT 1.00
SBD 3.78