neschopnost vyjádřit emoce

in #pocit5 years ago

Asi za hodinu nebo neprošli, vstali, při odchodu nic neřekli. Řekl jsem mu, že pivo je už kolem poledne. přišel půl hodiny, aniž by přišel a seděl vedle mě, aniž by řekl cokoli. '' Byl to jen můj přítel ze střední školy, přítel mého přítele není nic, '' řekl. Pak ukázal, že fotografie ze sociálních médií vytáhly skupinu přátel ze střední školy nebo něco společného. Ať už chcete svého milence v banánovém režimu, padám na vrchol už přemýšleného, ​​kdo byl jen zvědavá zvědavost. Takové ticho bylo několik minut. pak přerušil ticho:

Nemají smysl pro váš život a ani jej neuvádějí. Pokud mě nemáte rádi, nelíbí se mi, pokud nemáte, řekněte mi proč. Pokud máte jiný účel, buďte upřímní. Proč se cítím, jako by se vás někdo pokoušel přinutit k vám, pokud mezi námi není nic, proč mě pořád vidíte, odpovíte mi. Dobře, možná nedáváš naději, ale pokud ti nedává naději, je to něco takového. Viděl jsi někoho blízko mě, ani ses nezeptal, kdo to je. Říkám vám, i když se neptáte. Nikdy se nezlobíš, nereaguješ na takové věci, kdo udělal to, co si myslíš, co si myslíš o sobě, indické textilii nebo něčem, co si myslíš sám o sobě, nejosi zadku, kterého jsem kdy potkal, nebo něčem takovém?

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Congratulations @howyou! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You got a First Vote

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64658.37
ETH 3421.84
USDT 1.00
SBD 2.52