You are viewing a single comment's thread from:

RE: Plusy pracy w terenie... Spotkałem ptaszyska.

in #pl-zwierzeta6 years ago

Bardzo lubię ptaki. Na studiach, gdy miałam przedmioty do wyboru, to zawsze wybierałam w pierwszej kolejności te, które realizowało się w Zakładzie Ekologii Ptaków. Wśród naszych wykładowców byli profesor Tomiałojć - wykładał ekologię ptaków - przedmiot do wyboru, profesor uznawał tylko egzaminy ustne i tak też nas przeegzaminował, i profesor Stawarczyk - wykładał ekologię ogólną dla wszystkich biologów i ornitologię dla specjalizacji zoologicznej, świetny wykładowca, bardzo fajny człowiek i wymagający nauczyciel.

Wpis bardzo dobry, ale muszę zapytać o ostatnie zdjęcie. Jestem krótkowidzem i bez lornetki ptaki drapieżne jeżeli rozpoznaję w ogóle w locie, to wyłącznie po kształcie ogona. No i tu widzę ogon kani rdzawej (rudej). A może to któryś z niepolskich podgatunków pustułki?

Sort:  

Zdjęcie pochodzi z Pixabay od fotografa z Niemiec, który z tego co sprawdzałem oglądając jego profil robi zdjęcia na całym świecie. Nie jestem ornitologiem i trudno uznać mi to za pewnik ale podejrzewam, że zdjęcie może przedstawiać, któryś z podgatunków. Niemniej zostało sklasyfikowane gatunkowo jako pustułka. Po Twoim wpisie mam jednak wątpliwości. Ponieważ nie mam pewności a zależy mi na rzetelności tekstu wykorzystam inne zdjęcie.

Teraz na pewno pustułka wisi. :)

Dzięki za korektę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63626.54
ETH 2727.44
USDT 1.00
SBD 2.56