Sort:  

haha, na szczęście to nic niezbędnego :) Specjalnie oszczędziłam Wam fotki z jakimś mięsnym wywarem, a dodałam w miarę estetyczne (choć jeśli ktoś widział jak wygląda produkcja to nie koniecznie) żelki

Ja ten filmik niedawno umieszczałem tutaj, okropny, ale bardzo sugestywny. Na szczęście można jakoś, chociaż z trudem sobie poradzić. A już zupełnie odpuszczajmy sobie nasze wege przekonania, widząc, że leki zawierają żelatynę. Zdrowie ważnieszje czasami od światopoglądu.

weganizm coraz popularniejszy, więc też leki coraz częściej w wegańskich wersjach się pojawiają - to super! :) Prawie nigdy nie jest tak, że jakiś pokarm zwierzęcy jest konieczny do zjedzenia, ale faktycznie - żadna ortodoksja nie jest dobra i warto z rozsądkiem do tego podchodzić

Już mam, znalazłam :) dla mnie wniosek jest taki, ze jeśli ktoś nie potrzebuje uzupełniać kolagenu to agar (jeszcze w końcu nie próbowałam) a jak ktoś uzupełnić musi to tak jak piszesz - zdrowie ważniejsze od światopoglądu.

Agar to świetny zamiennik! Też mam zamiar poważniej z nim poeksperymentować niedługo :)

Ja widziałam i właśnie dostałam link chyba od @veggie-sloth ale teraz nie mogę tego znaleźć żeby wrzucic.
Edit: udało się znaleźć link do tego filmiku :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01