Wierszokleci #1 -> Konkurs literacki. 2 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #2 -> Kosmiczna inkwizycja.

in #pl-wierszokleci6 years ago (edited)

Wyniki
I edycji konkursu
#pl-wierszokleci

I miejsce
@wadera

Zapiski z Nadgara

Czytając czuć filuterną radość tworzenia, nieskrepowaną swobodę zabawy słowem. Po lekturze mój mózg został dokumentnie nasycony kuchennym zestawem ptysiowych glonów. Rymowany rosół, że palce lizać.

II miejsce
@barcisz

Poszukiwacz ostrych wrażeń

Krytyka nadmiaru i przesady to elementy wspólne dla utworów zajmujących I i II miejsce. @barcisz zawarł w swym wierszu trafiające do mnie uniwersalne przesłanie: Cieszmy się małymi, zwykłymi rzeczami...
W pogodni za sukcesem i przyjemnościami łatwo stracić miarę i można w efekcie się zadławić...

III miejsce
@grecki-bazar-ewy

Upalny grecki poranek

Ewie udało się trafić w drugą oczekiwaną przeze mnie nutkę: rozgoryczenie. Rzeczywistość czasami skrzeczy i trudno przejść nad tym faktem do porządku dziennego. Jednak wyjście jest tylko jedno. Uśmiech numer 4 i ... do przodu.


2 SBD wędruje elektronicznymi ścieżkami blockchaina do @wadera
Dodatkowo ufundowałem skromniejsze nagrody za zajęcie II (1SBD) i III (0.5 SBD) miejsca.
Gratuluję.


Ogłaszam całkiem nowy konkursowy temat #pl-wierszokleci edycja II:

Kosmiczna Inkwizycja

Zasady:

  1. Forma dowolna. Może być krótki artykulik, wiersz, esej. Ironia i sarkazm oraz nutka humoru wskazane.
  2. Termin wklejania linków do swoich prac: Piątek 26.01.2018r.
  3. Linki do wpisów proszę wklejać pod tym artykułem.
  4. Zwycięzca wybrany w tajnym głosowaniu zarządu @lugoshi otrzyma przelew 2 SBD. (Będę się starał czytać wpisy na bieżąco, by jak najszybciej zrobić przelew).
  5. Wpisy tagujemy #pl-wierszokleci

Zachęcam do zabawy!

Sort:  

Gratuluję @wadera i @barcisz oraz dziękuję zarządowi @lugoshi za trzecie miejsce na podium (i nagrodę niespodziankę) :)

Dzięki i również gratuluję. :)

Gratuluję Ewo :)

Jak się cieszę bardzo!!!!!!!!!!!
Dziękuję za dobrą zabawę przede wszystkim, nawet się nie spodziewałam takiej radochy przy pisaniu i przy czytaniu Was... Gratuluję uczestnikom i pomysłodawcom :) LOVE!

Gratulacje! :)

Gratuluję !!! :))) Brawo

Gratulacje :)
Masz rację, zabawa była przednia :)

I ja! skromnie zgłaszam swój :-)

Skromność twa zbyteczna
nikt Cię za twe twory dziś nie zbeszta

Za to będą się radować tłumy
bo rzuciłeś w #pl-wierszokleci porcie cumy

Gratulacje!

PS. Nie spodziewałem się kosmicznej inkwizycji...

A jednak! Monty oplata powoli i już nie puści...

Możesz spróbować posiłować się z rymowankami!
Zapraszam.

Gratulacje!!!

Gratuluję laureatom :)

Gratulacje, gratulacjami, ale "Kosmiczna inkwizycja" czeka :)

Gratuluje wszystkim uczestnikom!

@dutmistrz już się z kaską witał
uśmiech na ustach mu rozkwitał
@barcisz dziś mi przysłał rymy
będą na zarządzie niezłe dymy
:)

Gratulacje! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67279.52
ETH 3104.87
USDT 1.00
SBD 3.78