Wierszokleci #1 -> Konkurs literacki. 2 SBD nagrody dla zwycięzcy!

in #pl-wierszokleci7 years ago (edited)

Zainspirowany znaczącym chrząknięciem "Hm?" @lukmarcus chciałem ogłosić uroczyście

I edycję konkursu literackiego.

Zasady:

  1. Forma dowolna. Może być krótki artykulik, wiersz, esej. Ironia i sarkazm oraz nutka humoru wskazane. Wystarczająco smuty wokół. Poglądowym wpisem może być poniższa notka @dotsconnecting:

https://steemit.com/polish/@dotsconnecting/z-zycia-wziete

  1. Termin wklejania linków do swoich prac: Piątek 19.01.2018r.

  2. Linki do wpisów proszę wklejać pod artykułem:
    https://steemit.com/polish/@lugoshi/piekielna-kuchnia, gdyż jego treść ma być inspiracją i natchnieniem, oraz ma korespondować z treścią Waszych wpisów.
    Co autor miał na myśli? Którą nutkę uczuć porusza?
    Może wpis przywodzi na myśl własne osobiste doświadczenia?

  3. Zwycięzca wybrany w tajnym głosowaniu zarządu @lugoshi otrzyma przelew 2 SBD. (Będę się starał czytać wpisy na bieżąco, by jak najszybciej zrobić przelew).

  4. Wpisy tagujemy #pl-wierszokleci

Dzisiejsza inspiracja


https://steemit.com/polish/@lugoshi/piekielna-kuchnia

Wymiernym wskaźnikiem oceny prac będą: poziom zaskoczenia czytającego, oryginalność, ilość wylanych łez (ze śmiechu oczywiście).

Serdecznie zapraszam do literackiej zabawy. Do piór !

Sort:  

Wpis zrobiony pod natchnieniem. Tylko jeszcze naucz się mój nick pisać :)

Poprawiłem :) Może za mało kawy z rana...

Gratuluję zapału i weny.

Świetny pomysł, myślę, że takich inicjatyw trzeba nam więcej.
Martwi mnie jedynie kwestia

Zwycięzca wybrany w tajnym głosowaniu zarządu @lugoshi

przydałaby się jakaś transparentność przy głosowaniu :P, może lepszym rozwiązaniem byłoby analogiczne do tego stosowanego w konkursie tematygodnia?

Też nad tym myślałem :) Możemy tak zrobić przy następnych edycjach ( jeżeli ludziom się spodoba i tematy będą wtedy ... bardziej hmmm skonkretyzowane)

Wiem co chciałem powiedzieć w tej notce. I pod tym kątem chciałem oceniać. Może ktoś utrafi w sedno?
Jestem otwarty na propozycje. Jak będą fajne materiały, to i może 2 i 3 miejsce dostanie nagrodę :)
To nie batalion. Nie musi być od linijki ...

No dobrze, dobrze, jeśli tylko jesteś wypłacalny, to ja nie mam żadnych obiekcji :D

Raz się żyje :)

Super pomysł, napisałem co mi do łba przyszło :D

Przyjąłem. Dzięki!

Super sprawa :)
Wpis mój zainspirowany porannym niezdecydowaniem:)

Niezdecydowanie i z pewną nieśmiałością przyjąłem. Dzięki!

Bardzo fajny pomysł :)
Zastanawia mnie jednak termin wklejania prac... prawie rok to sporo czasu.

Dzięki za wskazanie pomyłki. Masz koronny dowód, że nie jestem botem. :)

Zapraszam do udziału!
Może wniesiesz trochę "upału" z Korfu.

Chętnie dołączę do Twojego konkursu :) Nie wiem jednak, czy wniosę upał z Korfu, się okaże... ;)

Daj czadu!

Haha... zobaczymy co mi wyjdzie ;)
Dopytam jeszcze, w tym tygodniu piszemy o kuchni, według Twojego wpisu (laboratuar garnek prodiż)?

Tak to mój wpis "bazowy".
A czy to jest o kuchni? Od Ciebie zależy co wyczytasz między wierszami :)

Może gyros, może ...

W Grecji wszystko kręci się wokół jedzenia... a potem ewentualnie tańca ;)

"Piątek 19.12.2018"
Ta data wygląda nierealistycznie
Czyż nie powinien się ów grudzień stać styczniem?

stał się styczniem dzięki Ewie
co pomogła mi w potrzebie

błąd mój szpetny mi wskazała
bo to babka z Dobra cała :)

Nic wielkiego się nie stało,
pewnie kawy pijasz mało ;)
Albo w sercu czujesz wiosnę
i dni Twoje są radosne :)

Jednak dzięki Ci stokrotne
gdyż rymować bardzo lubię
na Twój konkurs wiersz napiszę
chociaż rymy czasem gubię ;)

Czemu dowiaduję się o tym tak późno? Eh Eh... chyba poczekam na drugą edycję :(

Dwa pełne dni jeszcze zostały, poza dzisiejszym wieczorem. Dasz radę :)
Zapraszam.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59428.91
ETH 2657.45
USDT 1.00
SBD 2.50