You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wierszokleci #1 -> Konkurs literacki. 2 SBD nagrody dla zwycięzcy!

Świetny pomysł, myślę, że takich inicjatyw trzeba nam więcej.
Martwi mnie jedynie kwestia

Zwycięzca wybrany w tajnym głosowaniu zarządu @lugoshi

przydałaby się jakaś transparentność przy głosowaniu :P, może lepszym rozwiązaniem byłoby analogiczne do tego stosowanego w konkursie tematygodnia?

Sort:  

Też nad tym myślałem :) Możemy tak zrobić przy następnych edycjach ( jeżeli ludziom się spodoba i tematy będą wtedy ... bardziej hmmm skonkretyzowane)

Wiem co chciałem powiedzieć w tej notce. I pod tym kątem chciałem oceniać. Może ktoś utrafi w sedno?
Jestem otwarty na propozycje. Jak będą fajne materiały, to i może 2 i 3 miejsce dostanie nagrodę :)
To nie batalion. Nie musi być od linijki ...

No dobrze, dobrze, jeśli tylko jesteś wypłacalny, to ja nie mam żadnych obiekcji :D

Raz się żyje :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49