Sort:  

Dzięki za dobre słowo, ale sporo w tym przesady :) Staram się czytać wszystkie Twoje posty na bieżąco i zawsze robią na mnie wrażenie. Piszesz bardzo lekko, zrozumiale, ciekawie. Wcale bym siebie nie stawiał wyżej...

Pozdrawiam również!

Wow, to się cieszę bardzo :) Ale ja żadnym autorytetem nie jestem. Sam się ciągle uczę i czasem żałuję, że nie potrafię pisać jak niektórzy. Jednak doszedłem do wniosku, że trzeba po prostu dużo pisać i sporo czytać, by być w tym coraz lepszy. I to staram się robić :D

Ja znowu teraz widzę, że mógłbym się Twoimi tekstami inspirować :) I pewnie niektóre elementy będę jakoś starał się implementować do siebie, oczywiście w odpowiednio zmienionej formie. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz ;-)

O tak, zgadzam się. Od czasu do czasu ktoś rzuci konstruktywnym komentarzem, doradzi coś, podpowie. Jest się też na kim wzorować. A wszystko to przebiega w bardzo pozytywnej atmosferze (ewentualnie z jakimiś wyjątkami).

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64956.33
ETH 3456.79
USDT 1.00
SBD 2.55