You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Klęska urodzaju" 😉 I najlepszy WEGE PASZTET na weekend 🥒

in #pl-wege6 years ago (edited)

Ale Cię przywołałam myślami. Przed chwilą, przeglądając posty myślałam gdzie jest nowy przepis Moni?---> i dosłownie w tym samym momencie "odświeżam" - i jest!
Pasztet z cukinii - zaczynam żałować, że kiedy dzisiaj moja Mama chciała mi sprezentować kilkanaście sztuk tego zielonego warzywa ze swojego ogrodu to jej odmówiłam ze względu na brak pomysłu co z nim zrobić - a tu proszę taki przepis! - Dzwonię do Mamy!

Sort:  

Widzę, że urodzaj na cukinię opanował całą Polskę ;) Bierze cukinię od Mamy! Pasztet na drugi dzień po przygotowaniu jest jeszcze smaczniejszy (u mnie dziś z tegorocznymi ogórkami kiszonymi ;))
A z cukinii możesz też przygotować surowy makaron, placki lub ciasto, postaram się dodać jeszcze parę cukiniowych inspiracji :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 59323.36
ETH 2348.51
USDT 1.00
SBD 2.55