You are viewing a single comment's thread from:

RE: DYNIA 🎃 PRZEPIS na: Kopytka Dyniowo - Gryczane z Masłem Szałwiowym 🥟🥟🥟

in #pl-wege6 years ago

to chyba ma fantastyczny orzechowy smak
(iii! moja ulubiona rączka!)

PS:
przeczytałam ciągiem:
"kopytka leniwca"? 🤔
te nazwy są bardzo inspirujące 😝

Sort:  

Jaki to ma smak? Zrób, zjedz i daj mi znać!😋

ha ha ciekawe jak się z tych kopytek Leniwiec @veggie-sloth wybroni?

P.S. A w Krakowie jak na takie kluski mama wołała na obiad?

Ależ Drogie Panie! Leniwce nie należą do zwierząt kopytnych :) mają normalne palce zakończone długimi pazurami... Pomyślcie jakie pole do szaleństwa dla pani od manicure! ;)

A tak na serio, to muszę chyba zrobić, by się przekonać, bo jakoś i kopytka i leniwe pierogi do mnie nie przemawiają... za mało warzywek i za dużo mąki :)

Och ja też zawsze mieliłam w buzi te twarde mączne kopytka ha ha Ale tu dynia całkowicie ratuje sytuacje 🍊 Dosyć mocno czuć też grykę, ale Wy się lubicie, prawda?

To ta Twoja wersja jest zupełnie inna - zupelnie sobie tego smaku nie mogę wyobrazić, więc niepozostaje mi nic innego tylko nabyć dynie :) Gryczanej na drzewie zawsze zapas - i palonej i białej :)

Oh, jak Ty dynie dopadniesz, to przepadniesz! 🤣🍊

ależ my to wiemy, Drogi Leniwcze
i dlatego ta myśl wydała się taka ożywcza i innowacyjna :D

a "Pazury Leniwca" to tez mogłaby być chwytliwa nazwa jakiejś potrawy
(chwytliwa - rozumiecie, hehheh) np. z dodatkiem cebuli w piórka :))

hm... brzmi ciekawie :) Moglo by to wyglądać tak...

Masło szałwiowę czy coś ostrzejszego? :)

oo! to to właśnie!!
takie pazury to TYLKO na ostro!
może jeszcze posypane czerrrwonym chili?

(taaa, potrawę wymyslili, tylko kto to zje? :))

No to może być nawet smaczne... Kto testuje? Ja mam zakaz gotowania w domu po kilku niezbyt udanych ekspetymentach ;)

ooo Ty, ale Ci dobrze,
ja tez chce taki zakaz!!
nikt mi go nie daje, to niesprawiedliwe 😅

czekaj, czekaj kto by tu poeksperymentował.. hmmm
najlepiej w robotę wkręcić kogoś kogo nie ma, żeby sie Nie mógł Nie zgodzić (sprytne, co? :))
kto to ostatnio smażył krążki cebulowe.?
dawać go tu! Marcino-Darek!
wywołujemy Cie!

hmm..
za nic nie mogę sobie przypomnieć jak mama wołała na obiad, ale chyba jednak: koo-pyyytkaaaa!!
(a leniwe to nie czasem kluchy z dodatkiem białego sera?
wydaje mi sie, ze leniwe były jaśniejsze i trochę mniej łykowate od kopyt :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60787.40
ETH 2994.79
USDT 1.00
SBD 3.82