Sort:  

Aniu koniecznie spróbuj tapiokę, ja bardzo długo się do niej przymierzałam, a teraz to moje małe uzależnienie ;) Fajne jest to, ze możemy ją łączyć praktycznie z każdymi owocami, a z mąki tapioki robi się super naleśniki bezglutenowe, na słodko lub słono.
A naszą @tapioka serdecznie pozdrawiamy!

No tak, bo Ty tego glutenu to nie możesz. Ja muszę zrobić sobie te testy na tolerancje pokarmowe, ale nie wiem jakie najlepiej i tez jak to z robieniem tych testów podczas karmienia piersią? Tapiotke kupię i spróbuje coś zrobić.

U mnie testy nie tyle wykazały nietolerancję glutenu, co pszenicy i jej właśnie unikam. Przymierzam się już długo do napisania artykułu o glutenie.
A testy można wykonać podczas karmienia piersią.

To na pewno sobie zrobię, tylko jeśli o rodzaj chodzi to zastanawiam się czy jest sens robić te bardzo drogie, bo są różne rodzaje - takie za około 2000zł i takie za około 200-300zł. A o glutenie z chęcią poczytam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
SBD 2.55