Rezerwat Wietrznia u schyłku zimy

in #pl-wedkarstwo6 years ago


Miałem dzisiaj chwilę wolnego czasu i byłem w okolicy więc zajrzałem nad zbiorniczek wodny przy rezerwacie Wietrznia , w Kielcach , gdzie za małolata śmigaliśmy z kolegami na rybki. Nie wiem jaki jest teraz rybostan na dzień dzisiejszy , ale dawniej lin i karaś był łowiony najczęściej, ale inne gatunki również występowały , takie jak szczupak ,płoć wzdręga czy okoń. Idąc brzegiem natknąłem się na ślady obecności wędkarskiej braci (?) , i nie tylko. dookoła pełno śmieci - butelki, puszki, czy torebki po zanętach czy przynętach , że nie wspomnę o wypalaniu trawy. Aż strach pomyśleć co będzie jak lód stopnieje ....... pewnie koledzy przyjdą na rybki i przy okazji uprzątną tu i ówdzie ....a może nie/ poczekamy zobaczymy co będzie dalej a tym czasem obejrzyjcie parę fotek , które dziś cyknąłem i oceńcie sami , gdzie zmierzamy . Nasuwa mi się pytanie a mianowicie : Co to jest rezerwat i po co się go tworzy ? dzisiaj nie umiem odpowiedzieć na to pytanie , może ktoś zna odpowiedź ........Dzięki za chwilę uwagi.

 
















 

Posted from my blog with SteemPress : https://swietokrzyskiprzewodnikwedkarski.pl/2012/03/11/rezerwat-wietrznia-u-schyku-zimy/

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62345.27
ETH 2427.57
USDT 1.00
SBD 2.49