You are viewing a single comment's thread from:

RE: Co łączy Łotwę i Nowy Jork? Niezrozumiany geniusz

in #pl-sztuka6 years ago

Genialnie! Słyszałam właśnie o muzeum Rothko w Dyneburgu, mam je na swojej liście w podróży :) uważam, ze ten, kto nie rozumie geniusza Rothki w sztuce, nie rozumie samej istoty sztuki. Dzięki za inspiracje i artykuł!

Sort:  

Polecam Dyneburg, bo kocham Łotwę:) ale samo muzeum ma średnia wystawę - obrazy są źle oświetlone, stojąc rzucamy na nie cień (!) i są ogrodzone linka tak, że nie da się podejść blisko, a metr dalej jest ściana. Chociaż i tak warto, bo są blisko nas, a sama twierdza jest super!

Zauważyłam, ze we wschodnich państwach sztuka dalej jest zamknięta i nie wychodzi do ludzi, ale być może jest to prewencyjne po innym incydencie z Rothką w Tate. Widziałam go tylko właśnie tam, dwa obrazy, ale jak przeczytałam jak długi by proces konserwacyjny, to oniemiałam.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69245.03
ETH 3778.28
USDT 1.00
SBD 3.51