You are viewing a single comment's thread from:

RE: Motoryzacja w wersji elektrycznej

in #pl-steemit6 years ago

Teraz dopiero przeczytałem Twoje artykuły, są naprawdę dobre. Ty skupiłeś się bardziej na temacie związanym z energia elektryczną i problemami, które spowodują pojazdy elektryczne. Ja chciałem bardziej poruszyć temat samych samochodów.

Sort:  

Dzięki :)
Wiesz, chodzi mi o to, że nie ma sensu zakup auta elektrycznego, jeśli nie będzie można go naładować. A dlaczego nie będzie to możliwe? Bo nie będzie odpowiednio dużo mocy wytwórczej. Będą konieczne kolejki, w sensie "okej, podepnij się pod ładowarkę, ale Twój samochód będzie mógł zacząć lądowanie za (powiedzmy) 6 godzin...". Alternatywnie będzie się zamawiać prąd na konkretną godzinę. Ewentualne będziesz mógł pojechać na coś w stylu Orlen-ładowarka, gdzie energię będą sami produkować przy użyciu gazowych zespołów prądotwórczych... piękna perspektywa 😂😀

Wspaniała perspektywa :/ , mam nadzieję, że pójdziemy w kierunku bliższym Brazylii. Jak już skończy się ropa to pojedziemy na % :P, w tym kraju, dość spory udział w składzie paliw ma alkohol.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61342.71
ETH 2389.65
USDT 1.00
SBD 2.56