You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit jako rewolucja? Być może... jednak nie w obecnej formie.

in #pl-steemit6 years ago

być może ale ten autor zarobił by 25% bo przecież ta proporcja wpłynęła by nie tylko na zarobek z self upvote więc musiałby dostać 3 razy więcej głosów;] Na przykładzie tego artykułu który dostał 30 głosów za które dostaję 0.92, dostał bym jedynie 0.32.

W tym przypadku osobom które są mało znane i zaczynają tu publikować, już w ogóle nie opłacało by się nic wrzucać.

Chyba że liczysz na to że ci co nie mają nic do powiedzenia, stwierdzili by ze po co mam coś pisać i wrzucać skoro lepiej głosować na inne artykuły.. Spoglądając na to z tej perspektywy to masz rację.

Tylko czy to że ludzie przestana upvoteować siebie przełożyło by się na te dodatkowe 50% zysków które tracą twórcy?

Jakoś trudno mi w to uwierzyć. Na tyle na ile tu jestem, większość polskiej społeczności i tak trzyma poziom. Był zalew filmików dtube ale to przez duże delegacje. żeby wyrównać tą stratę to przy uśrednieniu wagi głosów które już dostałem, musiałbym otrzymać dodatkowe 50% głosów żeby wyjść na prostą a gdzie tam do sytuacji w której jak pisałeś wyżej "twórcy też by na tym skorzystali".

Nie wydaje mi się żeby aż 50% głosów pochłaniały treści byle jakie.

jeśli już mówimy o tych proporcjach to najlepiej było by 50/50 czyli tak neutralnie.
Ten kto wrzuca coś tylko dla hajsu i tak stwierdziłby że zupvotowanie czyjegoś posta jest mniej czasochłonne niż wrzucanie mema więc zamiast specjalnie coś wrzucać raczej wolałby kliknąć pierwszy lepszy art z tablicy. Z kolei w to że zalew badziewia i self upvote pochłania 25% głosów , jestem bardziej w stanie uwierzyć. Nie powstawała by też wielka przepaść między inwestorami i twórcami.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58696.98
ETH 2291.47
USDT 1.00
SBD 2.44