Wiosenne porządki, Autografy, komiksy, i....

in #pl-sportkonkurs6 years ago

Witajcie :)

Jest czwartek 12 Kwietnia w momencie gdy to piszę jest godzina 08:19
ale pewnie i tak średnio was to obchodzi :P
pominę fakt że wstałem dzisiaj już o 06:20 a o 07:00 postanowiłem wypierdzielić wszystko z szafy i zobaczyć co ja tam jeszcze kiszę na jednej z półek ogólnie wypierdmandoliłem cały worek na śmieci jakichś niepotrzebnych mi gadżetów :P plus znalazłem tablicę tramwajową linii 19 ją też pochłoną zsyp :D
ale ciekawszym tematem jest to co znalazłem i dlaczego piszę ten post :)
a mianowicie dopiero niedawno przeczytałem post pana @beleg post o jego hobby jakim jest zbieranie autografów.
W takim razie co ja znalazłem?
A no kilka ciekawostek
Zacznę od autografów ;)

1 - Gość który swoją karierę zaczął w GKS Tychy - GKS Katowice - Royal Sporting Club Anderlecht - GKS Katowice - Legia Warszawa - Hertha Berlin - Legia Warszawa - Arka Gdynia - OKS ZET Tychy (Tyska A Klasa) - GKS Katowice
IMG_1678.JPG
Bartosz Karwan tak ten sam Bartek który rozegrał 22 spotkania w trykocie Polskiej reprezentacji oraz zdobył dla niej nawet 4 gole :)
IMG_1694.jpg
2 - Gość który... ale może nie będę sie rozpisywał jak w przypadku Bartka tylko zaciekawionych zapraszam do wy googlowania go sobie ;) ja powiem krótko Piłkarska precyzja człowiek o słynnym pseudonimie Włodar KING
IMG_1679.JPG
Piotr Włodarczyk Tego tu to sam sie nie spodziewałem :P
3 - Nadworny Bej Orange Ekstraklasy nadzieja polaków i największe rozczarowanie jakie w moim życiu przeżyłem gdy dowiedziałem się że odpala takie akcje :(
maił świat u swoich stóp ale najwyraźniej nie dorósł do tego a szkoda...
i tu zaskoczenie nie nie będzie to autograf Sławka Peszki ani Grosickiego a... Dawida Jańczyka
IMG_1680.JPG
4 - Następny w kolejce to gość na którego wołali Czarne złoto

Tak, tak, tak, Dickson Choto CZARNE ZŁOTO
IMG_1682.JPG

5 - A teraz Petarda ale z cyklu no Niewypał :P Kierowca UBERA w Brazylii z Polskim paszportem no gość który swoja grą zachwycał nie jednego fana, zabłysną i znikną. Przed państwem
Roger Guerreiro
IMG_1685.JPG
6 - i na ostatnim miejscu... ale wcale to nie oznacza że na najgorszym, bo wręcz przeciwnie na najlepszym moim zdaniem... to jednak moja perełka i choć jestem dumny z posiadania każdego z tych podpisów cieszę się z każdej minuty stania w kolejce po nie, to ten jest mi najbardziej bliski, może dlatego że to było tak dawno temu gdy podpisywał mi sie na tym kawałku kartki a typ nadal gra, nadal zaskakuje, jest regularnie powoływany do reprezentacji Polski i na 100% pojedzie i zaliczy Mundial w Rosji Kariera tego gościa jeszcze sie nie skończyła, i miejmy nadzieję że szybko się nie skończy.
Kto to taki już wam mówię. :)
Łukasz Fabiański
IMG_1681.JPG
I co tu więcej pisać KURTYNA
@beleg wiem że zbierasz autografy i zdaję sobie sprawę że jak zostaną u mnie dłużej to w końcu sie ich przypadkiem pozbędę, i choć tego nie chcę to wiem że przez moje gapiostwo skończą one kiedyś w worku ze śmieciami :P chciałbym ci je podarować i nie przyjmuję odmowy w postaci Stary zatrzymaj je sobie kiedyś będziesz żałował wiem że trafią w dobre ręce i się nie zmarnują wyślij mi tylko swój adres na email: [email protected] :)
Chciałbym podpiąć ten post pod konkurs organizowany właśnie przez ciebie Moja przygoda ze sportem
wiem że to też będzie miało mało wspólnego ze sportem ale pamiętam te wszystkie mecze na których byłem czy to ligowe czy charytatywne (bo łatwiej było się dopchnąć po podpis :P) i zdobywałem te autografy, te emocje jakie towarzyszyły mi przy każdym strzelonym i straconym golu tego mi nikt nie zabierze :) i nie jest to forma przekupstwa że ja ci dam te autografy a ty zadecydujesz o mojej wygranej w konkursie, NIE! piszę to bo może komuś sie spodoba ten post :) tak więc czekam na twój adres zaznaczam że koperta już jest naszykowana a znaczek pośliniony hehehhe pozdrawiam wszystkich :P

Sort:  

Miałem kiedyś autograf Borubara :D ale chyba go wyrzuciłem :P teraz sobie pluję w brodę :D

hahahahaha Borubar :D Klasyka gatunku je niestety nie mam jego podpisu ale kiedyś widziałem go u mnie na osiedlu przyjechał z kimś po Marcina Smolińskiego jak jeszcze mieszkał na Bródnie pamiętam graliśmy wtedy przed blokiem gdzie mieszkał Marcin i koledzy drą ryja Artur!, Artur a on W co gracie? kolega odpowiada mu że no w piłkę a on Nie widać xD i wszyscy w śmiech :D my buraki na mordach i zrywka bo przypał :P śmiesznie było :D

Hehhehehe Nie widać :D dobry Ananas :P

Sam zrobię podobny post mam trochę przedmiotów nostalgicznych.

znalazłem jeszcze jakieś komiksy z lat 1990-92 Oo Hehei artefakt z FSO :D ale zrobię o tym oddzielny post ;)

Woow, dzięki naprawdę nie wiem co powiedzieć. Bardzo miło z twojej strony :D Możnaby powiedzieć że to będzie taki twój prezent na moje urodziny:D

Niech i tak będzie :)

Super gest!

Wiem że trafią w dobre ręce :) u mnie tak jak napisałem, któregoś dnia mógłbym stwierdzić że są mi nie potrzebne i je wywalić, a u @beleg przynajmniej będą bezpieczne :)

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57616.20
ETH 3030.92
USDT 1.00
SBD 2.25