"Moja przygoda ze sportem" - Głosowanie!

in #pl-sport6 years ago (edited)

vote-1804596_1280.jpg

Witam. Termin zgłaszania prac konkursowych już minął, zatem czas wyłonić najlepsze prace. Udział w konkursie wzięło, aż 9 użytkowników, którzy chcieli się z nami podzielić swoją historią. W przyszłości planuje zrobić kolejne konkursy związane ze sportem, więc bądźcie czujni ;)

Zasady głosowania:
Głosowanie będzie odbywało się na zasadach zbliżonych do Tematygodnia.

  • głos można oddać tylko na posty wyszczególnione w poście głosowania,
  • każdy może oddać łącznie 3 głosy: pierwszy za 3 punkty, drugi za 2 punkty i trzeci za 1 punkt,
  • na dany post można zagłosować tylko raz,
    nie można głosować na swoje posty,
  • za zagłosowanie na innych autor chociaż jednego posta otrzyma dodatkowe 3 punkty,
  • finałowa kolejność jest określana na podstawie sumy punktów z postów danego autora.

    Prace konkursowe
UżytkownikPost
@kusiorO kopaniu w gałę, czyli moja przygoda ze sportem
@rolsonpatison Bukmacherka - Świat iluzji, radości, przyjaźni i dramatów.
@thedragonnisŻycie jest jak partia szachów... #Moja przygoda ze sportem
@shogunmaMoja przygoda ze sportem - Konkurs #pl-sport
@lesiopmMoja przygoda ze sportem - Od zera do runnera
@presentworldMoja przygoda ze sportem, jak to sie zaczęło
@synektoWiosenne porządki, Autografy, komiksy, i....
@galeandirMiecz, pas i ostrogi - czyli Moja przygoda ze sportem. Konkurs #pl-sport
@gural0000Sezon rowerowy, trochę sportu, rajdy rowerowe, 2018


Pomimo tego, że post sam w sobie nie jest artykułem, to podpinam go pod tag #pl-artykuly, gdyż ma na celu promocję innych artykułów. Jeśli jednak post nie spełnia wymogów tagu, usunę ;)

Zapraszam do głosowania

https://pixabay.com/pl/głosowania-słowo-litery-scrabble-1804596/

Sort:  

3 punkty: @rolsonpatison Bukmacherka - Świat iluzji, radości, przyjaźni i dramatów.
2 punkty: @thedragonnis Życie jest jak partia szachów... #Moja przygoda ze sportem
1 punkt: @galeandir Miecz, pas i ostrogi - czyli Moja przygoda ze sportem. Konkurs #pl-sport

1 @thedragonnis Życie jest jak partia szachów... #Moja przygoda ze sportem
2 @rolsonpatison Bukmacherka - Świat iluzji, radości, przyjaźni i dramatów.
3 @synekto Wiosenne porządki, Autografy, komiksy, i....

3 pkt @galeandir Miecz, pas i ostrogi
2 pkt @kusior O kopaniu w gałę
1 pkt @lesiopm Moja przygoda ze sportem

Dziękuję :)

Dziękuję bardzo

@beleg nie bardzo zrozumiałem zasady głosowania :P
czy to ma wyglądać w sposób taki że komentuję dany post np. Głosuję na ten post i daje mu 3 pkt albo komentarz pod danym postem np 3 pkt ?
czy jakoś inaczej ?

Głosowanie wygląda tak jak poniżej ;)
Piszesz kto według ciebie ma najlepszą pracę, kto drugą i kto trzecią. Pierwsza praca otrzyma 3pkt, 2-2pkt, 3-1pkt. I jeśli zagłosujesz i napisałem pracę konkursową otrzymasz dodatkowe 3pkt ;)

1 - @rolsonpatison Bukmacherka - Świat iluzji, radości, przyjaźni i dramatów.
2 - @kusior O kopaniu w gałę, czyli moja przygoda ze sportem
3 - @thedragonnis Życie jest jak partia szachów... #Moja przygoda ze sportem

Trzymam za was kciuki :)

Dzięki również! :D

1.@presentworld Moja przygoda ze sportem, jak to sie zaczęło Bardzo ciekawa Historia i plusik za medal : )
2.@synekto
3.@gural0000

1.@presentworld Moja przygoda ze sportem, jak to sie zaczęło. Praktycznie całe życie coś robisz, łapka w górę za to :)
2.@gural0000 lubie to
3.@galeandir podoba mi sie

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66466.45
ETH 3595.87
USDT 1.00
SBD 2.90