You are viewing a single comment's thread from:

RE: KROPKI KROPKI KROPKI - Konkurs Kreatywny #5

Nie raz robiłam takie pudełeczka! Nawet jedno się zachowało. Kolekcjonuję w nim otrzymane kartki bożonarodzeniowe (później je przerabiam na nowe i odsyłam;)).

Piękna jest ta Twa skrytka:)
Zainspirowałaś mnie by zrobić podobna, tym razem już z moja córuchna. Będzie miała na swe skarby, których to sporo do domu znosimy z naszych wojaży.

Tak lubię Twoje posty...

Sort:  

ooo, jakie piękne prostolinijne wyznanie!
💛
nawet nie wiesz jak mnie cieszy!
dziękuję!

weź swoje pudełeczko i
przyjdź jutro na konkurs, przyjdź!
i weź udział tez w tym tagu :))

(wcale mnie to nie dziwi, ze lubiłaś robić takie kreatywne rzeczy,
przecież Twoja kuchnia to jeden wielki artyzm i Twórczość!)

Ojej, jak mi miło! I tak dobrze na sercu...

A puzderko już się tworzy. Pierwszy etap, malowanie na jednolity kolor, zakończony. Mam też cytat. Prawie zupełnie zaczerpnę z Twojego pomysłu;) Co miesiac drukuję przysłowia i czytam mojej córce. Dodaję do nich jeden lub dwa wiersze o danym miesiacu. Czyli będzie szkatułka okraszona wersami o czerwcu!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60763.26
ETH 2638.45
USDT 1.00
SBD 2.48