KROPKI KROPKI KROPKI - Konkurs Kreatywny #5

in #pl-rekodzielo6 years ago (edited)

...
KROPKI KROPKI KROPKI
...

praca na Konkurs Kreatywny #5

IMG_0158.jpeg

Dzień dobry!

Dziś przygotowałam dla Państwa Projekt Skrzyneczki :)
Skrzynka jaka jest - każdy widzi.
Do czego może nam służyć?

Zapytajcie proszę, na przykład:
..dziecko, dziewczynki i chłopców,
panie i panów, lub inne Istoty Żywe..
i sami sie przekonacie, że Skrzynka zastosowań może mieć ilość nieskończoną!.

Ale wymieńmy choć..
..KILKA POMYSŁÓW

Skrzynka może zatem być na:

  • smoczki
  • guziki
  • kamyki
  • koraliki
  • kolczyki
  • agrafki
  • pierwsze (lub ostatnie, np.złote) zęby
  • gwoździe, śrubki
  • historyjki po gumach do żucia "donald"
  • klucze
  • czekoladki, cukierki
  • zdjęcia
  • bitcoiny, dolary, tokeny, żetony
  • pędzelki, kredki
  • zakrętki od butelek
  • kociowe lub psiowe chrupki
  • muszelki
  • listy miłosne
  • i inne skarby

Sami wiecie,
co wam będę tłumaczyć.

DO WYKONANIA SKRZYNECZKI POTRZEBNE BĘDĄ:

  • pudełko (u mnie konkretnie pudełko po herbacie)
  • klej
  • farbki
  • serwetki, obrazki, pocztówki (uwaga: będziemy szarpać!)
  • nożyczki (chociaż sporadycznie, właściwie prawie zbędne - wolimy szarpać)
  • WYOBRAŹNIA

zaczynamy od pomalowania pudełeczka na biało:

IMG_0164.jpg

taak. tyle wystarczy,
będzie jeszcze wyklejane, także wiecie.

IMG_0165.jpeg

następnie używamy wyobraźni i próbujemy wymyśleć wstępny projekt:

IMG_0166.jpg

chyba wystarczy.
...
CYK!
I OTO ONA:

IMG_0167.jpg

i tak oto wygląda produkt finalnie,
plus kilka zbliżeń, A CO!
:D

IMG_0168.jpeg

IMG_0169.jpeg

IMG_0170.jpeg

Podoba Wam się?

IMG_0171.jpeg

:D

SERDECZNIE ZACHĘCAM
DO SPRÓBOWANIA WŁASNYCH SIŁ,
CO CI SZKODZI? :)

.

praca niniejsza bierze udział w konkursie kreatywnym #5:
wpadniesz tam do nas? :)

https://steemit.com/pl-rekodzielo/@pl-rekodzielo/konkurs-kreatywny-5-start

Sort:  

No pewnie, że się podoba! Śliczna i od razu lekko pokryta patyną. A za cyctat z Nosowskiej plus dodatki :D

och, dziękuję za miłe słowa @veggie-sloth!
dobrze, ze ludzie sie nie starzeją w takim tempie :)

i dzięki za "plus dodatkowy"!
cytaty są niezbędnym elementem wszelkich moich prac :D

Dzięki cytatom nabiera to zawsze osobistego i unikatowego charakteru. Pośle dobrej duszy Twoje dzieło, na pewno jej się spodoba również! :)

dobrej duszy??
to dawać mi tu ją!

to może ja jej wyślę?, (to realne pudełeczko)

Negocjacje trwają, by ją tu przyciągnąć. To bezkresne źródło doświadczenia i mądrości. :)

bezkresne!
jak Ty ładnie piszesz o tym źródle! :)

Nie raz robiłam takie pudełeczka! Nawet jedno się zachowało. Kolekcjonuję w nim otrzymane kartki bożonarodzeniowe (później je przerabiam na nowe i odsyłam;)).

Piękna jest ta Twa skrytka:)
Zainspirowałaś mnie by zrobić podobna, tym razem już z moja córuchna. Będzie miała na swe skarby, których to sporo do domu znosimy z naszych wojaży.

Tak lubię Twoje posty...

ooo, jakie piękne prostolinijne wyznanie!
💛
nawet nie wiesz jak mnie cieszy!
dziękuję!

weź swoje pudełeczko i
przyjdź jutro na konkurs, przyjdź!
i weź udział tez w tym tagu :))

(wcale mnie to nie dziwi, ze lubiłaś robić takie kreatywne rzeczy,
przecież Twoja kuchnia to jeden wielki artyzm i Twórczość!)

Ojej, jak mi miło! I tak dobrze na sercu...

A puzderko już się tworzy. Pierwszy etap, malowanie na jednolity kolor, zakończony. Mam też cytat. Prawie zupełnie zaczerpnę z Twojego pomysłu;) Co miesiac drukuję przysłowia i czytam mojej córce. Dodaję do nich jeden lub dwa wiersze o danym miesiacu. Czyli będzie szkatułka okraszona wersami o czerwcu!

Bardzo ładne pudełko :) Dziękuję za wzięcie udziału w Konkursie kreatywnym #5.

to ja dziękuję za świetne konkursy!!
i inspiracje do poczynań kreatywnych,
tak potrzebnych dla higieny umysłu :)

Piękne jest to pudełeczko! ❤
Moja Mama uwielbia motyw ptaków i od razu pomyślałam, że mogłabym dla niej właśnie takie zrobić (a ostatnio na Dzień Mamy dostała ode mnie ksiązkę Nosowskiej! ;))

ooo widzisz Moni, jakie fluidy krążą miedzy nami?
ciesze sie i dziękuję!

Świetne to pudełeczko :) już nawet mam pomysł co mogłabym w nim schować

co? co co?!?
napisz, proszę
:)
aaa wiem!
pudełeczko na kolczyki kropkowane!

Kolczyki też mogą być ;) ale myślałam raczej o przyborach do quillingu :D

uwielbiam technikę decoupage, sama kiedyś jej używałam i na pewno do tego wrócę :) piękne! oddaję głos na Ciebie :)

ale sie ciesze!!
bardzo dziękuję
i zaczynam zaglądać do Ciebie :)

Miło mi ! Ja głównie pisze posty po ang ale niektóre będą tez po polsku ;) wkrótce będzie więcej ciekawych postów pod katem sztuki, na razie jeszcze wrzucam zdj z poprzedniej serii :)

Śliczna skrzyneczka na skarby :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59894.48
ETH 2608.80
USDT 1.00
SBD 2.46