You are viewing a single comment's thread from:

RE: Duża aktualizacja dBlog - tworzenie wielu blogów, wspólne blogowanie i wiele więcej!

in #pl-projekty5 years ago

Tak czytam, czytam, i jestem coraz bardziej przekonany do dBloga. Dlaczego wcześniej mi to umknęło. Widziałem co prawda posty, które w stopce miały link do dBloga, ale jakoś nie zainteresowałem się tym co to jest i jak działa. Moja wina, chyba ostatnio za mało czasu spędzam na blockchainie.
@nicniezgrublem czy mógłbyś wytłumaczyć od czego pobierana jest ta prowizja o której wspominałeś, te 5%? Rozumiem, że to jest wynagrodzenie dla dBloga odciągane jednorazowo od zarobku, jaki wygeneruje post danego użytkownika?
Ostatnio ciężko u mnie z czasem, ale postaram się usiąść do tego i zaprzyjaźnić się z interfejsem dBloga.

Sort:  

Hej, przepraszam za tak późną odpowiedź, ale po prostu przegapiłem, zbyt dużo rzeczy do zrobienia na raz ;)

Dokładnie tak jak piszesz - prowizja jest pobierana od "zarobku" z posta i to nawet nie z całego, tylko z tej części, która normalnie trafia do Ciebie. Zapraszam oczywiście do korzystania z platformy i informowania mnie co i jak - staram się na bieżąco reagować na zgłoszenia błędów, czy pomysły.

Pozdrawiam

Dziękuję za odpowiedź. Myślę, że przetestuję w najbliższym czasie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47