You are viewing a single comment's thread from:

RE: ENGRAVE - Pierwsza platforma blogowa oparta na sieci Steem

in #pl-projekty6 years ago

To jest dokładnie to o czym myślałem! Super! Kilka uwag i błędów.

Wybrałem opcje z możliwością dodania własnej domeny, jednak jest to konieczne od razu a nie jestem jeszcze zdecydowany i chyba nie mogę cofnąć tej operacji, nawet w ustawienia nie mogę przejść bez podania domeny.

Klikam w Visit my Blog to przenosi mnie na stronę http://undefined/

Koniecznie dodajcie różne statystyki, możliwości publikacji o określonej godzinie itp takie typowo blogowe rzeczy, które są na Wordpress.


Obecnie nic nie powiem bo mnie powstrzymuje konfiguracja domeny, i nie mogę nic zrobić.

Sort:  

Wybrałem opcje z możliwością dodania własnej domeny, jednak jest to konieczne od razu a nie jestem jeszcze zdecydowany i chyba nie mogę cofnąć tej operacji, nawet w ustawienia nie mogę przejść bez podania domeny.

Racja, nie da się zmienić tego wyboru, bo nie pomyślałem, że będzie potrzebny :D Dorobię jeszcze dzisiaj możliwość wycofania się do ekranu wyboru opcji. Dopóki nie skonfigurujesz domeny, nie możesz przejść na żadną zakładkę w panelu.

Klikam w Visit my Blog to przenosi mnie na stronę http://undefined/

Bo fizycznie blog nie został jeszcze założony, nie podałeś domeny. Poprawię :)

Koniecznie dodajcie różne statystyki, możliwości publikacji o określonej godzinie itp takie typowo blogowe rzeczy, które są na Wordpress.

To wszystko będzie już całkiem niedługo :)

Obecnie nic nie powiem bo mnie powstrzymuje konfiguracja domeny, i nie mogę nic zrobić.

Zaraz coś na to poradzimy ;)

Będzie możliwość dodania ręcznie do swojego bloga wpisów puszczonych przez inny interface?

Tak, ręczne zaznaczenie które wpisy mają być widoczne lub import wszystkich. Świadomie wyłączyłem wyświetlanie wcześniejszych wpisów.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63615.94
ETH 2475.04
USDT 1.00
SBD 2.54