You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak nie zostać piratem, czyli co wolno a czego nie wolno pobierać z internetu

in #pl-prawo6 years ago (edited)

Mam znajomego który piraci gry na zasadzie "pobiorę nielegalnie grę i mam dwie opcje: jak mi się spodoba to kupuję wersję oryginalną, a jak nie to usuwam". Moim zdaniem trochę głupie myślenie zważywszy na to ile osób pracuje latami przy danym projekcie.

Sort:  

Tylko, że jak policja zrobi mu przez przypadek nalot, to takie tłumaczenie nic mu nie pomoże. W myśl zasady - nieznajomość prawa szkodzi..

I dlatego warto szyfrować dyski 😛 I to nie tym co dostarcza Microsoft 😛 Dla porządku - Nie popieram piractwa, ale szczególnie nie popieram wścibstwa różnej maści instytucji.

Tak, masz rację otacza nasz wszech obecna inwigilacja. Orwell powiedział że napisał rok 1984 dla przestrogi a nie dla przykładu.

Problem w tym, że kupując oprogramowanie/grę bez możliwości przetestowania pełnej wersji bywa ryzykowne bo diabeł tkwi w szczegółach i różne obietnice zawarte w reklamach danego produktu mogą się okazać bez pokrycia więc pomijając kwestie formalno-prawne to trochę takie podejście rozumiem. Inna sprawa, że dla mnie kwestia gier to zagadnienie czysto teoretyczne - jedyną grą jaką mam jest "wąż" Nokii na telefonie i on zapokaja moje wszystkie potrzeby rozrywkowe 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69242.69
ETH 3691.10
USDT 1.00
SBD 3.41