You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZAMIENIĆ BIAŁE NA BIAŁE. CZYLI ODWIEDZAMY WYBRZEŻE ANDALUZJI

in #pl-podroze5 years ago

wspaniale!
będę ciekawa Twoich relacji!
ja jeszcze 2 posty planuje o tamtych wakacjach,
przepięknie i różnorodnie tam było :)
na pewno tam jeszcze wrócimy!

Sort:  

Uwielbiam klimaty południa Europy, a im bardziej dziko i orientalnie, tym lepiej. Dlatego Sycylia i Apulia to moje ulubione regiony. W Andaluzji jeszcze nie byłem, ale wiem, że mi się tam spodoba :)

Mam zamiar zabrać żonę na Caminito del Ray. Mam nadzieje, że da radę, bo raczej nie lubi wysokości ;) ale przecież ostatnio wybudowali tam dobrze zabezpieczoną ścieżkę. Nic jej nie mówię, bo dobrowolnie się nie zgodzi :)

nie ma to jak dobry, solidny podstęp z miłości ❤️

najwyżej nigdy więcej nie da się nabrać, (ja się ciągle nabieram, hahah)
ale istnieje spora szansa, że się zauroczy zanim zezłości :) bo rejony są tam przeurocze

Caminito del Ray!! nie zdążyliśmy tam dotrzeć!!
a już same zdjęcia stamtąd powalają!!

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82