Kuchnia Toscanii -chlebsteemCreated with Sketch.

in #pl-podroze6 years ago (edited)

bread-2193537_960_720.jpg
*** źródło zdjęcia pixabay.com***

Kuchnia Toskańska ma swój unikalny czar. Wywodzi się z typowej kuchni biednych rolników jest prosta i nie wymyślna. W czasach popularności slow food i sztucznej żywności potrawy z Toskanii zyskują coraz więcej adoratorów.

Chleb
Jest bardzo ważny w kuchni toskańskiej i nie może go zabraknąć w czasie posiłków. Smakuje jak nigdzie indziej, po prostu jest nie słony.
Chleb dla miejscowej kuchni jest podstawą wielu posiłków i przewodzi jedna idea, nie może się nic zmarnować.

Lekko czerstwy chleb można było namoczyć w wodzie, a potem pokruszyć na kawałki, dodać do tego pomidorów, ogórków, czerwonej cebuli i bazylii oraz doprawić całość oliwą. Tak powstawała typowa panzanella.

c.d.n.

Sort:  

Nie znasz może przepisu na chleb toskański @kasiad28 ? Chętnie bym się do niego przymierzyła :)

@mykitchenlab w tamtym tygodniu byłam trochę zajęta. postaram się coś poszukać w najbliższym czasie jakiś fajny przepisik

Proszę nie udostępniać zdjęć z sieci, to jest plagiat!

To już niestety drugie ostrzeżenie :(

@grecki-bazar-ewy ja bardzo przepraszam Przyznaje się ze ściągnęłam nie które zdjęcia z tej strony. Screenshot_2.jpg

Powiedziano mi ze jeżeli maja taki znaczek
Screenshot_3.jpg
to ze można

Zrobiłam to nie w zlej intencji Jeszcze raz przepraszam na pewno się to już nie powtórzy

Nie wiem co to za strona ale to zdjęcie jest bardzo popularne w sieci ;) Być może to mnie zmyliło więc również przepraszam. Oczywiście są strony z legalnymi zdjęciami a nie każdy ma własne zdjęcia do każdego wpisu.
Chodzi jednak o to żeby nie popełniać plagiatu...

Jeśli wklejasz do posta zapożyczone legalne zdjęcia z sieci to podpisuj proszę z jakiego są źródła (np: źródło zdjęcia pixabay.com albo zdjęcia własne, unikniemy wówczas nieporozumień i będzie wiadomo skąd pochodzi zdjęcie.
Wklejam Ci linka do poradnika na temat skąd można brać legalne zdjęcia do swoich wpisów: https://steemit.com/polish/@oscar.rak/skad-brac-legalne-darmowe-zdjecia-do-swoich-wpisow-poradnik.

Absolutnie nie chciałam Cię urazić i czekam na Twoje kolejne włoskie pyszności :)
Pozdrawiam z greckiej wyspy Korfu ;)

@grecki-bazar-ewy wcale mnie nie uraziłaś. Jestem tutaj nowa i wiele się jeszcze muszę nauczyć nie chciałabym popełniać jakiś nielegalnych rzeczy. Dziękuję za cenne rady na pewno skorzystam

Jeśli będę mogła w czymkolwiek pomóc to pisz śmiało :)
Powodzenia!

Dziękuję skorzystam na pewno

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66258.39
ETH 3170.93
USDT 1.00
SBD 4.07