You are viewing a single comment's thread from:

RE: MOJA DZIAŁKA #7. DO IT YOURSELF. ZRÓB TO SAM. Nasadzenia, chodnik, poprawa wizualna.

in #pl-ogrod6 years ago

"Super działeczka " ja mam jeszcze trochę zaniedbaną jeszcze trochę ją muszę dopicować, jak się mówi ale robię co mogę altane mam murowaną ale dosyć stara i jeszcze dwa pomieszczenia ,ktore według mnie są nie potrzebne .Działka jest po mamie, która nie obrabiała bo nie dawała rady. Myślę że moja też kiedyś będzie taka ładna ...... :)

Sort:  

Dziękuję za miłe słowa. Wszystko należy robić na spokojnie i powolutku. Działka to spore wyzwanie. Trzeba być na niej często, aby nie zarosła - a to może wielu zdziwić jak szybka roślinki rosną, a przede wszystkim chwasty. Pozdrawiam i życzę miłych chwil na działce.

To prawda lecz chodząc do pracy nie ma się tego czasu za dużo ale będę silna i będę się starała .....miłego wieczoru :)

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66524.25
ETH 3616.53
USDT 1.00
SBD 2.81