Sort:  

Momencik się zeszło, acz pisałem go z wielką przyjemnością. Raz, że przy zbieraniu potrzebnych informacji musiałem jeszcze raz mocno przeeksplorować mnóstwo wydawnictw Zorna, sporo przeczytać, w rezultacie czego odkryłem całą masą świetnego grania. Szczególnie Filmworks i całą Masadę poznałem przy pisaniu tego artykułu praktycznie na nowo, ostatecznie nawet po skończeniu tego opracowania, nie słucham nic innego, niż w kółko Zorna i przyjaciół :P

Co zabawne, w trakcie gdy kończyłem część o Filmworks właśnie, próbując wyciągnąć z okna edycji jednego postu jeden kod, żeby podać koleżance z chatu, zamknąłem nie to okno i... Musiałem zacząć od początku! :D

A wszystko napisałem w sumie, by i inni mieli prościej przy wyborze nagrań, ale i bym ja wreszcie jakoś lepiej to wszystko ogarnął, bo przed rozpoczęciem pracy nad tym opracowaniem, pojęcia tak wielkiego nie miałem :)

W ogóle dzięki za głos, aktualnie przymierzać się będę, do napisania podobnego molocha na temat Franka Zappy :)

Choć płyt wydał od Zorna znacznie mniej (aktualnie dostępnych jest ok. 100), bo też umarł niestety dość wcześnie, to na pewno więcej w stanie będę napisać w kwestii jego przeciekawego życiorysu i niezwykłej społeczności, którą wokół siebie wybudował wraz z choćby opisanym przeze mnie już wcześniej Kapitanem Beefheartem i całą masą pozostałych "freaków". Myślę, że to może być ciekawy materiał :)

Wiele osób z resztą porównuje obu panów często ze sobą. Nic dziwnego - Zappa miał spory wpływ na Zorna i całą muzykę awangardową. Również całe jego życie pochłaniała muzyka, co ciekawe, również swoje pierwsze studio, podobnie jak Zorn, Zappa kupił za pieniądze otrzymane za nagranie ścieżki dźwiękowej do filmu. Obaj panowie nie znali po prostu granic w muzyce i swobodnie łączyli ze sobą rozmaite style. Zappa dodatkowo okraszał swój styl masą specyficznego humoru i swoją wirtuozerią w grze na gitarze.

Dodam Cię do listy auto upvotów, jeżeli nie masz nic przeciwko temu...

Miło mi bardzo ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60450.32
ETH 2604.48
USDT 1.00
SBD 2.60