You are viewing a single comment's thread from:

RE: Plaga Latarników i Generator Van Der Graafa

in #pl-muzyka7 years ago

Przesłuchałem tego kawałka z YT. W sumie nie umiem tego nawet określić ani porównać do czegkolwiek. Chyba z tego co znam to najbliżej mu do najbardziej psychodelicznych Doorsów :) Bardzo ciekawe!

Sort:  

Moim zdaniem Doorsi nigdy się nie zapędzili aż tak daleko w progressive, raczej go delikatnie musnęli. Sam nie lubię łatek i szufladek ale moim zdaniem Doorsi momentami szli bardziej w kierunku jazzu - przynajmniej ja tak lubię o tym myśleć.

To zależy pewnie od płyty - ja zresztą w tym temacie absolutnie nie jestem znawcą, tylko takie luźne skojarzenie z niektórymi ich kawałkami.

Ja znawcą też nie jestem, ale wszystkie ich płyty znam. :-D Tylko tak jak mówię, nie lubię tych łatek i szufladek, bo czasami granice między gatunkami są bardzo rozmyte.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56716.01
ETH 2322.02
USDT 1.00
SBD 2.38