You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🍃MINI TORTILLE Z JARMUŻEM - HIT NA DOMÓWKĘ 👍 ❤ 👍 Konkurs Kulinarny nr 3

bardzo ładne fotki i apetyczne :) zapoznaj sie z polska spolecznością na czacie https://steemit.chat/channel/polish tam można promować posty w dodatkowym kanale, ktoś może doceni twoje posty bardziej :)

Sort:  

Masz rację, Jej zdjęcia autorskie są bardzo ładne a posty dobrze napisane, ciekawe i własne.
Nie pomyślałam o zaproszeniu @kittyspawspl na chat, może dlatego że sama rzadko tam wchodzę z braku czasu.

Dziękuję :)

@grecki-bazar-ewy dziękuję za miłe słowa, mam charakterystyczną zastawę, która trochę jest jak własnoręczny podpis na każdym zdjęciu :) Jak mi się kiedyś wytłucze, to nikt mi nie uwierzy, że dania są moje :P

Na zastawę zwróciłam uwagę, jest na prawdę ładna i rzeczywiście charakterystyczna :)

Dziękuję za komplement, mam konto na steemit dopiero kilkanaście dni i jeszcze nie ogarniam jak to wszystko działa, każda porada jest więc na wagę złota :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61720.10
ETH 2429.72
USDT 1.00
SBD 2.63