Sort:  

Ja ją tylko ze słyszenia znam.
My w domu czerstwy (i kazdy inny tez) chleb zalewaliśmy gorącym mlekiem + łyżeczka masła. I zupa mleczna gotowa :)

o jaaa, z mlekiem :D ciekawy smak, ale chyba bym się nie odważyła

Pyszności :) Chyba, że ma się przedszkolną awersję do zup mlecznych.
Można też z bułką przenną.

Mmm wodzionka... Suchy chleb i wody szklonka 😁

Od razu mi się też ta piosenka przypomniała 😁
Klasyk! A zupa też dobra 👍

U mnie w domu wodzionka była w piątki, robiło się ją z maggi i z tustym (zamiast masła). Nie lubiłam jak chleb był rozmoczony i wrzucałam go na końcu do gotowej zupy ;)

Twój post został podbity głosem noisy - kurator @grecki-bazar-ewy.

Twój post został podbity głosem mmmmkkkk311 - kurator @pl-kuchnia.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68228.72
ETH 3279.36
USDT 1.00
SBD 2.67