You are viewing a single comment's thread from:

RE: 👉 AWOKADO 🥑🥑🥑 12 Przepisów !!!

in #pl-kuchnia6 years ago

Bardzo lubię awokado, ale zawsze mam do niego pecha. Jednego dnia jest jeszcze twarde, a już następnego ma w środku ciemne plamy i idzie do kosza :/ I najbardziej lubię guacamole, z różnymi dodatkami.

Sort:  

Czemu wyrzucasz jak ma plamy? My takie jemy zamiast masła i super się nadaje.

Wyczytałam gdzieś, że taki to już do wyrzucenia. Jeszcze oprócz plam, miąższ tak dziwnie pęka, ale następnym razem spróbuje to jakoś wykorzystać. Dzięki :)

Bo z awokado to trzeba nawiązać przyjaźń, taką nić porozumienia ;)) Nie zrażaj się! Najpierw trzeba je delikatnie nacisnąć, ma być miękkie, ale nie za bardzo. Dobrym sposobem jest oderwanie takiego "koreczka" w miejscu gdzie był ogonek hehe tam ma być zielone, a nie brązowe. Najbezpieczniej jest kupić awokado hass, z ciemną skórką (tak, wiem, że jest droższe ;))

Tylko ja to wszystko wiem, a i tak awokado nie chce ze mną wspołpracować. Macam je codziennie ;), sprawdzam czy jest już miękkie, a tu się okazuje, że znowu zepsute (mam strategię, że kupuje niedojrzałe i czekam aż dojrzeje). I to hass mi robił taki numer, a też byłam przekonana, że z hassem się uda ;) Ale.. parę razy zdarzyło mi się zrobić guacamole, w przypływie desperacji, z jeszcze twardego awokado i było ok. Trochę ciężko je ukręcić na miękką masę, robiłam to takim małym tłuczkiem do mięsia, ale końcowy efekt jest zadowalający. Polecam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60625.81
ETH 2406.82
USDT 1.00
SBD 2.61