Sort:  

Niestety, ale opis jest skopiowany ze źródła http://nasionachia.pl/ Tak więc mimo osobistej sympatii, daję flagę. Zdejmę jak post zostanie doprowadzony do porządku.

To samo :D

przecież dałam źródło opisu i fotki?

przeklejania z innych stron tu nie lubimy :( jak Panowie wyżej, daję flagę, którą zdejmę po edycji czy wyjaśnieniu

hmm nie rozumiem, jeden akapit jest faktycznie przekopiowany ale źródło jest podane, może miałam to wziąć w cudzysłów? . Co do opisu napisanego z Wikipedii - podałam źródło, co do napisania gdzie używać - napisałam sama, co do podania ilości składników odżywczych sama liczyłam. Wszystkie zdjęcia są albo moje albo opisane ze źródłem. Proszę napisać, co mam zmienić, wydaje mi się, że jestem fair.

Tu nie do końca chodzi o podanie źródła tylko. Steemit jest specyficznym miejscem, bo tu potencjalnie Twoje teksty mają zarabiać. Przez to jest większe obostrzenie jeśli chodzi o wykorzystywanie nieswoich tekstów i grafik. Muszą cale być Twoje lub autor musi zgodzić się na ich wykorzystanie (za pomocą odpowiedniej licencji lub słownie), ewentualnie można umieścić fragment na prawach cytatu. Koniecznie wtedy musisz zaznaczyć, że ten fragment kopiujesz z danego miejsca. Za pomocą takiego znaczka '>' przed danym fragmentem na przykład. Podanie źródła to coś innego. Też je podaję zazwyczaj w swoich postach, aby zaznaczyć skąd pochodzi dana informacja lub dane. Nie są to jednak nigdy przekopiowane fragmenty tekstu. Mam nadzieję, że jest to dla Ciebie jasne teraz. Jak w przyszłości się będziesz zastanawiać, pisz i postam się pomóc. :)

ok edytowałam, teraz są tylko treści mojego autorstwa.

Ok, jak już flagę zdjęłam wcześniej ;)

Tutaj jeszcze podrzucam Ci post o zdjęciach na Steemit. https://steemit.com/polish/@anna.urbanska/jakie-obrazy-z-sieci-mozesz-wykorzystac-do-swojego-posta Nie musisz dodawac tylko swoich zdjęć, to jasne, ale są też ograniczenia w korzystaniu z takich znalezionych w sieci. Czasem nie trzeba nawet podawać źródła, czasem wystarczy podpisać autora, a czasami wcale nie można takiego zdjęcia wstawiać do swojego posta. Warto sprawdzać rodzaj licencji i korzystać z darmowych banków zdjęć ;)

No cóż... przykra sprawa, nie przypuszczałam mówiąc szczerze że poprosisz się o flagę :(

Gdy patrzę na pierwotną wersję posta to poza używaniem tekstu z innej strony można się też przyczepić do grafik. Przykładowo zdjęcie z Faktu jest na pewno bez licencji, z kolei z Wikipedii można użyć, ale należy podpisać autorem (licencja mówi: You must attribute the work in the manner specified by the author or licensor but not in any way that suggests that they endorse you or your use of the work).

Podawanie źródeł nie jest niestety rozwiązaniem problemów przy próbie monetyzacji kontentu. Trzeba o tym pamiętać.

ch*jowo mi wyszło z tymi źródłami, będę pamiętać i ostrożniej podchodzić do wrzucania na steemit

zaraz sama sobie dam flagę haha :) pozdrawiam, dzięki za komentarz

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63