You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostatnio przeczytane: Rafał Księżyk i Kazimierz Staszewski - "Kazik Staszewski - Idę tam gdzie idę - Autobiografia" (2015) - wyd. Kosmos Kosmos.

in #pl-ksiazki6 years ago

Wielkim fanem Kazika nie jestem, bo po prostu znam za mało jego utworów. Ale te co znam, bardzo lubię i szanuję. To chyba jeden z najbardziej charakterystycznych artystów muzycznych na naszym polskim rynku.

Sort:  

Ja też nie znam całej jego twórczości, znam głównie jego starsze płyty z lat 80 i 90. Ostatnio tak na Spotify odpaliłem sobie jedną z nowszych płyt Kultu - "Prosto". Nawet mi się spodobała. Jest tam trochę ostrzejszych i krytykujących politykę tekstów.

Krzywdzące jest dla niego, że wielu ludzi ma go za błazna. Ludzie nie odróżniają wizerunku scenicznego od prawdziwego życia. Swoim wizerunkiem scenicznym nadrabiał swoją skromność i nieśmiałość. To naprawdę mądry i inteligentny facet.

Tytuł książki sobie zatem zapisałem. Może kiedyś się uda ja przeczytać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44