You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój książkowy początek. / Jak zaczęła się moja przygoda z czytaniem?

in #pl-ksiazki6 years ago

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Byłam dzieckiem bardzo spokojnym, od najmłodszych lat przepadającym za czytaniem. Nie wiem, którą książeczkę przeczytałam samodzielnie jako pierwszą, bo treść ulubionych znałam prawie na pamięć.
Jakieś bodźce jednak bardzo mocno pozostały w pamięci - do tej pory ze wzruszeniem przeglądam ksiażki z ilustracjami Jana Marcina Szancera i Antoniego Boratyńskiego. Byli to artyści ilustratorzy tworzący w zupełnie innych stylach, a obaj wręcz przeze mnie uwielbiani w dzieciństwie i dziś. Kojarzą mi się z najlepszymi książeczkami z dzieciństwa.

I mała uwaga - jeżeli zwrot, to lepiej o 180°. ;)

Sort:  

Dziękuję, nawet nie zauważyłam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64970.70
ETH 3238.82
USDT 1.00
SBD 2.64